Avem o vacanta...

joi, 19 iunie 2008

Ce dracu facem cu ea? Primul lucru care-i trece prin cap elevului roman este statul degeaba. Si asta la modul serios. Si cum poti sa stai degeaba mai bine decat la computerul proprietate personala, jucand un CS cu vecinul de la 2 sau navigand toata ziua pe site-uri obscure. Si da, am luat cele mai comune actiuni la care este supus un comp. As zice si de HI5 si Messenger, dar o sa zica lumea ca ma leg de clisee. La dracu', tocmai am facut-o! Cu statul degeaba am lamurit-o, cel putin pentru moment. Dar ce face subsemnatul in vacanta e misterul principal, mai ales ca a disparut ca prin minune din orice plan internautic. Si carcotasii care imi vor reprosa ca m-au vazut pe messenger pot fi mai mult ca siguri ca nu am fost acolo. Revin! Eu nu prea am stat degeaba, contrar anumitor opinii. Am preferat sa strabat Bucurestiul, pe jos, timp de o zi intreaga, pe o caldura infernala. Si mi-a placut fiecare moment al acelei zile. E placut sa mergi pe strada fara o tinta anume, iar la sfarsit sa ajungi in parcul Cismigiu alaturi de o carte buna. Desi la sfarsitul zilei eram mai obosit ca dupa o zi de scoala, cu tot cu ora de latina, plimbarea a fost extraordinara. Si in centrul vechi se lucreaza la strazi, lucru cat se poate de neplacut. Zgomotul infernal distruge si bruma de liniste care cu greu se mai gaseste prin Bucuresti. Dar plimbarea prin capitala a fost mai mult decat benefica. Mi-am creat o pasiune pentru masacrarea oricarui tantar ce calca frontierele camerei mele. Poate ca acum par putin nebun, dar aceste creaturi sunt mai enervante decat in alti ani. Inteleg ca aceasta insecta are nevoie de sange, dar nu trebuie sa mi-l ia in timp ce dorm. Ziua ar fi mult mai convenabil, atat pentru tantar, cat si pentru mine. El ar incerca sa-mi definitiveze analizele sangelui, iar eu as incerca sa-l omor. Nimic mai simplu.
Asa ca am vacanta.. Ce fac cu ea? O pierd prin Bucuresti, printre filele cartilor si uneori in fata monitorului. Daca mi-ar mai ramane timp as mai socializa, dar asta fac tot timpul...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nasoale timpuri daca un tanar a ajuns sa se plictiseasca in vacanta mare. Ma rog, nu sunt eu prea batrana, dar totusi, in vremea mea gaseam tot timpul ceva de facut. Adevarul e ca in ziua de azi nici nu prea mai ai ce face din ce nu ai facut. Totusi, sper sa ai o vacanta frumoasa. Ii gasesti tu farmecul pana la urma.

Unknown spunea...

cu toate ca Bucurestiul are cateva puncte interesante, sunt multe lucruri pe care le detest. Si asa intervine plictiseala.