Imi doresc....

vineri, 21 decembrie 2007

In speranta ca Mos Craciun citeste blog-uri(da, stiu ca nu exista...da' e fun sa crezi:)) m-am gandit sa renunt la banala scrisoare trimisa Mosului(nu ca as fi scris vreodata una) si sa-mi pun lista de cadouri pe blog. Ma voi asigura ca am niste cerinte decente, astfel incat sa nu-l stresez pe batran din punct de vedere financiar. Here goes nothing...


Mos Craciun, stiu ca esti bun si ai destui bani in cont(altfel nu-mi imaginez cum iti permiti sa dai atatea cadouri cu fabrica in paragina si spiridusii plecati in Hawaii), asa ca o sa faci un efort si o sa duci la bun sfarsit lista de mai jos. NU e o rugaminte, e un ordin!
In primul rand, vreau sa-ti cumperi un abonament la sala. Nu stiu daca au mai spus-o si altii dar esti prea gras. Cateva kilograme topite la sala vor face minuni. Si nici nu-ti vei mai murduri costumul de fiecare data cand vei cobori printr-un horn ingust. Nu-ti face griji, imi vei multumi mai tarziu. In caz ca nu ai fost printr-un hipermarket din Romania iti recomand sa faci o vizita in apropierea Craciunului, adica acum. Vei observa o mare de oameni imbulzindu-se printre rafturi, carucioare si produse la oferta. Vei ajunge la 2 concluzii. 1: abonamentul la sala isi va merita banii. 2: e prea multa lume in magazine, asa ca vezi ce rezolvi in privinta asta.
In al doilea rand, vreau un computer nou. Rasnita mea da din ce in ce mai multe rateuri, iar zgomotul infernal a devenit de nesuportat. Hai ca nu e greu, gasesti tu vreo oferta de Craciun.
Ultimul lucru pe care il cer(si cel mai greu de indeplinit) este fericire. Nu doar pentru mine. Vreau sa dai la toti cat mai multa fericire anul acesta...si sanatate daca poti, ca nu prea se gaseste in magazine. Daca mai e ceva dau un mail.

Mai aveam cateva dorinte. Le pastrez pentru anul viitor, in caz ca raman in pana de idei. Pana atunci ,,Sarbatori fericite''.

1 comentarii:

Stephen G. spunea...

Sub burta aia sunt numai muschi,ca altfel n-ar putea manui renii :).Iti zic eu,Santa merge de 3 ori pe saptamana la sala.