Nu mai pot....

duminică, 9 decembrie 2007

Gata. Punct. Se fini. NU mai rezist. Ma doare capul numai cand ma gandesc la limba latina, la ce note am, la cat timp trebuie sa pierd pentru o materie imbecila. E deja prea mult si simt ca-mi pierd capul in atatea declinari, conjugari si fraze. Din cauza latinei am avut nu stiu cate conflicte cu parintii. Au si ei dreptate cand spun ca daca nu o sa invat risc sa repet clasa, dar nici eu nu ma insel cand zic ca e prea mult de invatat si ca mai sunt si alte materii plus cursurile pentru Cambridge. So FUCK OFF LATIN. In momentul de fata sunt confuz, nu mai stiu ce fac. Daca fac meditatii dau peste un profesor cu un caracter asemanator celui de la scoala. Daca nu fac meditatii repet clasa si e ultimul lucru pe care vreau sa-l fac. Am prea multe planuri de viitor ca sa le vad distruse de o imbecilitate de materie precum latina. Lucrul care ma enerveaza cel mai mult este ca nu exista un profesor de latina care sa faca materia asta interesanta sau macar suportabila. Toti sunt niste jigodii. Toti cred ca Pamantul se invarte in jurul materiei lor si restul numai conteaza. Pentru mine conteaza fiecare materie in parte cat timp exista posibilitatea de a progresa intr-un mod cat mai placut si mai interesant. In momentul in care depui efortul, ca profesor, sa faci materia cat mai enervanta cu putinta, situatia se schimba si sunt obligat sa cad in ignoranta. Stiu ca aceasta ignoranta costa foarte mult, dar uneori nu am de ales. Profesorii trebuie sa inteleaga ca un elev nu vine la scoala pentru o singura materie, el trebuie sa se pregateasca pentru 18 materii si uneori e prea mult. Acum nu iau apararea celor care nu dau 2 lei pe scoala, imi iau apararea mie si celor pentru care scoala mai inseamna ceva. Profesorii ar trebui sa tina cont de acesti elevi deoarece sunt din ce in ce mai putini si in curand nu vor mai exista deloc. Acum incerc sa fac tot posibilul sa supravietuiesc acestui an scoalar, dominat de latina, dar cine stie cum vor evolua lucrurile. Planurile sunt mai incerte ca niciodata.

1 comentarii:

Anonim spunea...

La ce profil esti?