Impresii de vacanta

marți, 15 iulie 2008

Revin dupa o indelungata absenta. Timpul nu a fost pierdut, ci folosit cat se poate de util pe o plaja, in insula Thassos. Vacanta a fost foarte relaxanta si chiar o meritam. Cine a realizat mai multe realizari decat mine facand nimic... Dar sa trec peste asta. Cum a fost?
Dupa o calatorie epuizanta cu autocarul, in care nu am dormit mai deloc, ajung pe insula Thassos, Grecia. Prima impresie a fost de genul: ,,Moama ce munte frumos! Si eu care venisem la mare". Impresia a fost data de faptul ca toata insula e de fapt un munte, presarat pe alocuri cu statiuni care mai de care mai atractive.Ca doar am privit muntele e alta poveste. Statiunea aleasa se numeste Limenaria si din cate am observat este cea mai linistita statiune din toata insula. In primul rand, pentru ca nu gasesti un club in care sa rasune muzica house in toata Limenaria. Am gasit un singur bar in care se auzea muzica, dar acceptabila, nimic de reprosat. In al doilea rand, toate localurile, tavernele si magazinele se inchideau la miezul noptii, lucru nu foarte rau avand in vedere efortul depus in timpul zilei. Singurul zgomot strident din statiune a fost cel produs de tevile de esapament ale scuterelor omniprezente, zgomot cu care m-am obisnuit foarte greu.
Cazarea a fost excelenta. Nu am avut nimic de reprosat. Doar la micul-dejun au mai existat unele conflicte din pricina volumului mic de mancare, fapt sezitat mai ales de unchiul si tatal meu, mai voluminosi din fire. Si baile erau incredibil de mici fata de camerele destul de mari, dar acest lucru a fost trecut cu vederea.
Plaja si apa. Elementele pentru care am venit la mare. Plaja a fost destul de buna, dar cu foarte multe pietre. Am fost avertizat ca vor fi si arici de mare, insa locul ales a dus lipsa de asa ceva. In alte zone cu ajutorul unui minciog aceasta delicatesa marina era la discretie. Pentru apa marii am numai cuvinte de lauda. Super sarata, super clara, super albastra la orizont. In unele locuri puteai sa vezi fundul marii si la 10 metri adancime. Cel mai interesant moment al vacantei a fost croaziera. O zi intreaga pe mare a fost o adevarata desfatare. Cred ca in viitor, daca o sa-mi permit, o barcuta de agrement ar fi o adevarata placere. Insa am fost puternic impresionat de ospitalitatea grecilor, de veselia lor si de modul in care am fost primiti. Per total, a fost o vacanta reusita.
Intoarcea acasa a fost la fel de obositoare ca plecarea de acasa, doar putin mai trista. Dar vacanta nu se terminase. Am mai petrecut cateva zile la bunici, sanctuarul copilariei mele, si m-am retras frumos in aglomeratia capitalei. Ultima zi de vacanta a fost petrecuta in centrul vechi al capitalei, unde se lucreaza de zor la imbunatatirea infrastructurii. Chiar daca e haos, ador centrul vechi.
Si acum probabil va intrebati de ce tot insist cu ultimele zile de vacanta... Daca nu va intrebati, eu tot o sa raspund. Pai am de ales... ori dau de permis de conducere, ori imi caut de munca...ca sa nu pierd vacanta stand degeaba. De permis nu prea am chef, iar cand vine vorba de angajare ma intreb cine o sa ma angajeze. Dar asta intr-un post viitor...
Pana atunci...vacanta placuta:)))

0 comentarii: