Metallica is fucking awesome....

joi, 24 iulie 2008

Faceam gauri in podea de nerabdare. Mai erau 2 ore pana la concert si tata nu venise cu o confirmare asupra prezentei mele la concert. Asa-mi trebuie daca las lucrurile pana in ultima clipa. Ajunge acasa, hai sa mergem dar vezi ca incepe ploaia. Cine sa-l mai asculte, mergeam la concert...
In apropierea stadionului era un calvar. Sute de masini se indreptau spre destinatia serii, concertul Metallica. La intrare lume era coada si cu toate ca ploua cu galeata, nimeni nu doreau sa plece. Nici nu aveau motive.
Deschiderea concertului a fost acceptabila. Mi-ai placut trupa The Sword, chiar daca sunetul nu s-a ridicat la nivelul lor. Ar fi putut sa cante mai mult, dar cum au zis si ei: You guys are waiting for Metallica! Dupa deschidere au inceput pregatirile pentru echipamentul trupei Metallica, pentru ca la ora 9 sa inceapa ceea ce consider ca a fost raiul pe pamant.
Trupa apare pe scena, iar publicul e in extaz. 24.ooo de oameni(uniii spun 25.000, dar cine sta sa numere) aplaudand aparitia pe scena a formatiei. Eu eram in culmea extazului. In acel moment stadionul se cutremura. Incepe Creeping Death si publicul e in delir. Ca nu toti s-au sincronizat, mai conteaza Stefan? Urmeaza For whom the bell tolls, o melodie absolut geniala. Nu am ratat un vers, urlam cat puteam de tare si la fel faceau si cei din jurul meu. Desi ploaia mai ajungea si la tribuna acoperita, mai ales in primele randuri, nici nu conta. Am savurat melodia preferata la maxim. Ride the Lightning si Harvester of Sorrow au fost melodii de headbanging. Tin sa amintesc de un cuplu care pe aceste melodii au facut cel mai adevarat headbanging din cate am vazut. Respectul meu pentru ei. Sanitarium trezeste vocea publicului, James fiind acompaniat de 24.000 de oameni. Divin! Urmeaza The four Horsemen, ...and justice for all si No Remorse melodii excelente si pregatirea pentru ceva cu adevarat senzational.........
Master of Puppets!!!!!! Melodia m-a lasat fara cuvinte!! Si cu toate astea am cantat fiecare vers al acestei capodopere muzicale. Dupa Whiplash cantat intr-un ritm incredibil, urmeaza cea mai asteptata melodie Nothing Else Matters . O balada acompaniata de mii de brighete si de vocile spectatorilor. Un public uimitor si eu care mi-am uitat brigheta acasa. Urmeaza Sad but true si vocea fanilor se dezlantuie.
Momentul culminant incepe. Artificii, flacari enorme sunete de mitraliera si One incepe. James a fost chiar mai bun decat in zilele lui bune, nu ca ar fi avut zile rele. O melodie savurata la maxim de fiecare spectator, fara exceptie. Enter Sandman s-a vrut ultima melodie a serii. Dar nu s-a putut. Publicul cerea tot mai mult. James, Lars, Robert si Kirk vroiau si nu vroiau sa plece. Publicul era mai zgomotos ca niciodata. Metallica revine pe scena cu Last Caress melodie savurata si de tatal meu. Da, a fost si tata la concert si da, i-a placut. Dupa o alta tentativa de a pleca incepe So What. Fucking awesome!!! Melodia de final, Seek and Destroy, a adus minute in sir aplauze pentru formatie. Finalul concertului a fost la fel de impresionant ca si inceputul. Un public extraordinar, o trupa fenomenala si un concert de exceptie. Respect!
S-a terminat cu anuntarea unui nou album si un world tour ce ar putea sa cuprinda si Romania. I can hardly wait!!!!!
Ultimele randuri sunt dedicate intelepciunii lui James Hetfield:
Do you know why i'm here?
Because I fucking love this!!

1 comentarii:

Stephen G. spunea...

It was just fucking awsome!!!!