Concluziile saptamanii...

sâmbătă, 6 septembrie 2008

... saptamana asta am fost pe drumuri. Am terminat scoala de soferi si a inceput calvarul cu inscrierea, completarea dosarului, umblat pe la ghisee pentru achitarea taxelor. Mult de munca.

... inca putin si incepe scoala. Clasa 12, bac, ultimul an de liceu. Si uite asa se mai duce o etapa a vietii mele.

... faptul ca stau acum la tastatura inseamna ca Apocalipsa nu a venit si cercetatorilor de la Geneva le-a reusit experimentul. Deci, planeta n-a facut bum!

... n-am citit mai deloc saptamana asta. Singura "lectura" a fost compusa din chestionare auto si regulamentul rutier. Timpul rezervat blogului a fost redus, dar permisul cere sacrificii.

... maine depun dosarul, asa ca se termina calvarul.

... singurul avantaj al acestei saptamanii a fost faptul ca am mers mult. Foarte mult. Tot e ceva.

...Romania a castigat impotriva Insulelor Feroe, cu 1-0. Si eu care pariasem pe Feroe. Oricum au jucat jalnic.

...si eu m-as fi bucurat sa fi luat Romania bataia de la Feroe. Nea Pitzi, ala n-a fost joc ce ai facut tu acolo!!

...am scris la repezeala, dar maine pot debitez ceva mai bun. Pipera, here i come!!!

0 comentarii: