Google Chrome

miercuri, 3 septembrie 2008

Google Chrome este un nou browser, deocamdata in varianta beta. Desi, a aparut acum cateva zile, nu m-a tentat prea mult, fiind multumit de Mozilla Firefox. Dar, vazand ca Body00 ii lauda viteza, am zis sa-l incerc, ca n-o fi sfarsitul lumii. Deh, ce nu face omul pentru viteza.... Asa ca, toata ziua am butonat la Chrome, i-am incercat fiecare optiune sau setare posibila, pana mi-am format o parere.

Puncte forte...
1. Viteza de incarcare foarte buna. Rezultate excelente, mai ales in cazul unor site-uri incarcate foarte greu de Mozilla.
2. Interfata foarte prietenoasa si culorile vesele(da, e doar albastru, dar are mai multe nuante). E diferit fata de restul browser-erelor incercate de mine(Mozilla si Internet Explorer), mai ales in ceea ce priveste asezarea comenzilor si butoanelor. Simplu si curat.
3. Ofera o pagina cu cele mai accesate site-uri. Foarte comod. Chestia asta mi-a placut enorm si, in plus, nu mai stau sa umblu prin istoric de cautare dupa unele site-uri.
4. Ofera o optiune de afisare a parolelor. Foarte folositor pentru cei cu multe conturi, pe la fel de multe site-uri, mai ales cand se intampla sa mai le si uiti, cum mi-am uitat eu parola la contul de youtube. Asa nu mai trebuie sa astepti mailul de reconfirmare a parolelor care poate sa vina in 5 sau 50 de minute.

Puncte slabe...
1. Nu gasesc butonul "Home". Daca exista, sa-mi zica si mie cineva unde e.
2. S-ar putea ca la versiunea oficiala, sa uit de Mozilla.

Din punctul meu de vedere, Chrome reprezinta un concurent serios pentru Mozilla. E simplu, e distractiv si ofera cateva optiuni noi si interesante. Astept versiunea oficiala.

3 comentarii:

Stephen G. spunea...

Nici Opera nu e de ici de colo. E dragut Chrome...simplut, doar ca uneori imi pare chiar primitiv.

Cred ca raman totusi pe Firefox. Suntem prieteni buni de mult timp.

Unknown spunea...

Uite ca aspectul asta nu-l observasem. Intr-adevar Chrome nu are foarte multe optiuni de configurare, Mozilla fiind superior la acest capitol.

Anonim spunea...

Eu mai astept pana sa-l incerc, momentan nu am chef de schimbari majore in laptopul meu :)