Tv-ul, in general....

vineri, 29 august 2008

...e varza. Mijlocul de informare al secolului e mort si ingropat in pamantul prostiei, al slabei calitati si al reclamelor interminabile. Nu mai exista calitate in grila de programe, filmele au fost televizate de 6-7 ori si vor mai fi televizate pana se va plictisi poporul si va schimba canalul. Pana atunci, rabdare telespactatorule!
Ca orice om, mai tind sa deschid televizorul pentru putina relaxare, informare si daca e "bun" programul, un pui de somn. Astazi, a fost crima si pedeapsa....
Dimineata, cand ma trezesc, dau pe Cartoon Network sa vad Teen Titans. Nu conteaza ca i-am vazut si revazut de 5 ori. Inca imi plac, cu toate ca dublajul facut de romani e de toata jena. Cu toate astea, descopar ca CN implineste, azi, 10 ani de activitate in Romania. M-a asteptam ca dupa Teen Titans(apropo, Tinerii Titani nu suna naspa?) sa vad programe speciale, desene animate vechi, poate chiar in engleza. Nimic! Zero! Multimea vida! Acelasi program imbecil dominat cu desene pentru idioti. Sa nu-mi spuneti ca My Spy Family sau Class of 300o nu-i de toata jena, ca nu va cred. Jetix e in aceeasi situatie jenanta. Niste prostii desenate infect, cu dublajul specific romanesc(Zone Studio Oradea, pe cand alti actori, ca va stiu de cand aveam 7 ani?). Nu am parte de desene animate, asa ca schimb canalul. Pro Tv si al sau "Tanar si Nelinistit" nici acum nu si-a gasit sfarsitul. Cred ca este printre putinele filme nedifuzate in reluare. Si reclamele Pro Tv-ul reprezinta culmea advertising-ul. 25 de minute, numai si numai reclame, e prea mult.
Mai trec repede peste cateva canale si inchid televizorul. Absolut nimic interesant.

Asa ca, ma intreb incotro se indreapta televiziunea?
Spre o moarte lenta sau o renastere luminoasa? Vom urmari numai reclame sau programele de calitate vor reveni miraculos in atentia telespectatorilor? Am facut referire la posturile de mai sus pentru ca le urmaresc in fiecare dimineata(stiri, desene animate si un serial din cand in cand). Nu zic ca celelalte posturi abunda de calitate. Cand v-ati uitat ultima oara la Otv, daca v-ati uitat vreodata, si nu ati vazut-o pe Elodia? Mai vizioneaza cineva programele Tvr1/Tvr2. S La televiziunea nationala bugetul ar trebui sa fie indestulator, dar programele sunt jenante(stiu e a treia oara cand folosesc cuvantul). Prima Tv se evideantiaza prin cea mai buna emisiune de umor "Mondenii". Un umor genial, cu actori tineri si talentati poate dovedi ca Romania mai are sanse, in ceea ce priveste televiziunea. National Tv, un post acceptabil, uneori mai vezi cate un film bun, dar lipsa unor fonduri mari se vede de la o posta. Antenele prezinta programe destul de bune. La capitolul filme, nu ar strica cateva aparitii noi in domeniu.
Cam atat pentru astazi referitor la televiziune. Revin cu alte subiecte...

3 comentarii:

Anca G. spunea...

M-am cam lăsat de sportul "privit la TV" dar nu mă pot abţine să nu mă uit la Tom şi Jerry şi la Scooby :D CN s-a schimbat...şi nu tocmai în bine în ultima perioadă, mai ales de când au început dublajele în română...
Îmi aduc aminte..prin '93-94...eram mică şi stăteam cu gura căscată să-l văd pe Shaggy..nu înţelegeam o iotă în engleză, dar pricepeam un pic acţiunea...când au început să fie dublate a cam dispărut farmecul...
De ceva vreme am început să fiu "fană" VH1 pentru că feedback-ul funcţionează de minune (au difuzat melodii alese de mine de 2 ori :D)...şi în rest mă mai uit pe antene...

Anonim spunea...

In afara de gama Discovery, un HBO, uneori, Poate un Hallmark, cand au chef, si cate un AXN, chiar nu ai ce vedea. Ma rog, daca nu punem la socoteala si Italia 1 care e super misto :D

Unknown spunea...

Sunet, si eu imi amintesc cat de frumoase erau desenele animate pe vremuri.
Oana, pacat ca nu stiu italiana:).