Playlistul cartierului....

vineri, 22 august 2008

In cursul zilei de azi m-am lamurit cat de "sanatos" este cartierul meu, mai bine zis cativa locuitori ai cartierului, in functie de muzica ascultata astazi. Nu pun fisiere audio pentru simplul motiv ca as jigni tot ce am facut pana acum. Dar trebuie sa evidentiez ce se asculta intr-un cartier bucurestean modern. Si nu, nu e vorba de Verdi, Metallica sau Christina Aguilera.
Incepe dimineata si ca orice om normal trebuie sa ma trezesc pe ritm de house sau muzica electronica. Nu am nimic cu cei care asculta genul, dar la 8 dimineata e dementa curata. Si sa zicem ca in melodie mai sunt si cateva cuvinte, o strofa care sa ma trezeasca cu motiv. Insa houserul cartierului meu are o singura melodie in tot hard disk-ul si melodia aia nenorocita are 5 sunete. 5 sunete care numai muzica nu pot fi numite. Cum sa te trezesti vesel ascultand asa ceva?
Aventura insa abia acum incepe... Dupa 30 de minute de liniste, incepe cea mai tampita melodie auzita vreodata. Sa auzi ceva de genu: ,,nu imi e frica, nu imi e frica de bau bau" in timp ce tu te concentrezi sa scrii ceva despre fast-food-ul romanesc e crima curata. As fi inchis fereastra, dar caldura de afara combinata cu cea produsa de uzina de pe birou imi asigura sauna, calitatea I, la mine in camera. Si nu vreau asta in mijlocul verii. Din cate am inteles, melodia respectiva e compusa pentru copilasi, in niciun caz pentru adulti. Cum mi-am dat seama ca-i adult. Cum s-a terminat melodia in cauza tot cartierul a fost luminat de sunetul relaxant Made in Rromania(numele melodiei, cover dupa Loredana Groza). Daca tortura de mai devreme a fost suportabila, Made in Rromania a pus capac.
Cascutele si metalul la maxim si rezolv problema. Gresit!! Vecinul este ingenios si da la maxim sistemul audio luat la mana 3 din targ, astfel incat nici castile numai fac fata. Dupa cateva ore muzica se opreste si eu respir usurat.
Totusi, ma intreb cum poti sa asculti juma' de zi 3 melodii si alea de toata jena? Si de ce ai vrea ca in acelasi timp sa asculte si 3 blocuri melodiile respective? Oare nesimtirea evolueaza in timp sau unii se nasc cu ea?Cred ca intrebarea a mai fost pusa si inca nu a fost gasit un raspuns. Trist.

0 comentarii: