Bah, unde-i craniul??

marți, 22 ianuarie 2008

Ajung frumos acasa, dau sa intru pe blog(aveam inspiratie), user, parola....merge frate. Primul soc....unde-i craniul. In colt dreapta-sus era frumos asezat un craniu, zic era pentru ca acum a disparut. Dau sa intru in tabloul de bord(nu-mi place cum suna) si vad minunea...toate optiunile de editare aruncate in toate cele patru colturi ale blogului. Zic ca s-o fi defectat template-ul, credeam ca am modificat eu ceva....nimic totul era in regula....il reinstalez pentru orice eventualitate. Dau sa modific categoriile, nu mai merg nici astea...Imi da o eroare ipocrita de genu' s-a ivit o eroare in timp, contacta-ti centrul de ajutor. Acolo nu ma ajuta cu absolut nimic, asa ca raman cu ochii in soare( sau mai bine zis in becu din tavan, ca e noapte). Acum ma intreb: daca eu nu am facut nimic, de ce imi da eroare? Si cat oare va dura aceasta eroare? Acum blog-ul arata urat. Lipseste craniul. Lipsesc si decoratiunile. Si categoriile sunt in spaniola. Si daca pana maine nu se rezolva, fac moarte de om sau blog. Nu-mi ramane decat sa astept si sa ma rog sa fie de la ei, ca de la mine sigur nu e. Hai ca s-a terminat bine ziua asta...Si pana la urma, unde-i craniul???


LATER EDIT: craniul si-a facut aparitia, insa tabloul de bord tot aiurea arata.

0 comentarii: