Olimpiada lu' peste

duminică, 20 ianuarie 2008

Astazi am participat la olimpiada de engleza, faza pe scoala. Nu mai stiu exact cand a fost ultima mea olimpiada de engleza, insa tin minte ca nu am plecat de acolo dezamagit. Astazi situatia a fost diferita. Din momentul in care am terminat de citit subiectele am ramas prost. Dar o prostie crunta, generata de o stare de confuzie imbecila. Nu stiu de ce, dar textele erau confuze, gramatica nu avea niciun sens, iar propozitiile erau aiurea. Tot testul era in pom. Si pomul in aer. Ultima oara cand am verificat engleza nu era un mister pentru mine. Sunt convins ca stiu engleza, am si o diploma prin care pot sa dovedesc acest lucru. Si ultima oara cand am verificat, grade A in Cambridge FCE inseamna ca stiu engleza. Corect? Planuiesc sa iau aceeasi nota si in vara, la urmatorul examen Cambridge. In concluzie, olimpiada a fost in aer. Am fost dezamgit de metodologia examenului si nu cred voi repeta aceasta experienta. Ma voi limita la organizarea, rigoarea si logica examenului Cambridge. De acolo, stiu ca nu voi pleca dezamagit....sau prost.

4 comentarii:

Stephen G. spunea...

Si eu am fost duminica...Big deal.Nu am trecut mai departe...dar a fost plictisitor,exercitii stupide,pot sa spun ca nu prea mi-am batut capul.

Eu anul asta vreau sa dau FCE-ul.

Anonim spunea...

Stai linistit, daca vrei sa dai Cambridge Advanced, potzi sa stai shi in cap, mai mult de B nu iei. Eu am luat C, shi fac engleza de la 7 ani, shi de 8 ani fac intensiv..mai multa engleza decat romana. N'ai sa pleci dezamagit de la examen, ai sa fii dezamagit cand ai sa pimeshti rezultatele. FCE e joaca de copii pe langa CAE. Itzi iroseshti timpul shi banii cu Advanced.Mie una imi pare rau ca l'am dat..nu reflecta deloc realitatea,aveam shi o zi super nashpa..deci..it sucked:))

Unknown spunea...

Mai rau ca la olimpiada nu am cum sa ma simt...orice nota as lua.

Anonim spunea...

Eu am dat acum in weekend simularea pt FCE si din cate am inteles, cica sunt subiectele ce s`au dat anul trecut la examen.Parca totusi nu am rabdare pana vineri sa imi corecteze diriga prostiile pe kre le`am scris si sa imi zica rezultatul.Ma gandeam daca poti sa ma ajuti in aceasta privinta..? De fapt, asa am si ajuns pe blog`ul tau : cautand rezultatele alea imposibil de gasit.Dupa cum iti imaginezi (sau nu) nu am mai cautat rezultatele pt ca am stat sa mai citesc una alta pe aici :P.Si se face si tarziu, maine ma trezesc devreme.Sper k nu mai ai multe postari ca mi`e somn, dar sunt curioasa ce ai mai scris :P