WHY? Lasa mah ca e bine...

duminică, 6 ianuarie 2008

Parca ieri plecam de la scoala bucuros ca voi avea 2 saptamani de libertate. Maine incepe scoala si rutina si va relua cursul normal.Stresul si problemele vor reveni si de parca asta nu ar fi fost de ajuns in curand se vor incheia mediile. Ceea ce inseamna un singur lucru. Teste, ascultari, o goana nebuna dupa un punct in plus la medie sau o medie de trecere la limba latina(se putea altfel). Si ma intreb daca merit(eu sau orice alt elev cu capul pe umeri) acest stres infernal. Uneori imi pare rau pentru ce se intampla in invatamant, insa nu am ce sa fac. Am sa trec si peste asta... Imi voi revedea colegii(pe toti), ceea ce nu e chiar asa de rau.

Ma bucur ca a nins. A nins frumos, a nins mult, a fost distractiv. Capitala este locul perfect daca iti place haosul si anormalul. La cea mai mica ploaie sau zapada, capitala intra in stand-by, nimic nu mai functioneaza, iar cei responsabili se fac nevazuti sau mint de ingheata apele. Asa s-a intamplat si zilele trecute. Prima zapada serioasa a ingropat capitala in zapada. Aceasta situatie nu dura mult daca cei cu dezapezirea erau mai activi si isi faceau treaba. Spre bucuria mea, ei nu faceau nimic din lipsa de materiale sau utilaje. Eu m-am bucurat de zapada cum am stiut mai bine, am inotat in valuri de nea asezate frumos langa bloc, am aruncat zapada in stanga si in dreapta....intr-un cuvant m-am distrat. Ca am racit din cauza asta, nu mai conteaza... Cu prima ocazie plec la munte. Acolo gasesc si mai multa zapada. Si maine plec la scoala, nu am de ales.
Oricum multa bafta la scoala tuturor!! Avem nevoie.

1 comentarii:

Stephen G. spunea...

Latina e ingrozitoare...dar colegii merita :D