Saptamana de 9 zile

marți, 29 ianuarie 2008

Da, 9 zile. Orice sfarsit de semestru se termina prin munca. Si nu de orice fel, ci o munca asidua, enervanta, care te pune la pamant si care iti rapeste 2 zile libere din saptamana(nu era suficient ca lucram 5) astfel incat sa ajungi la o saptamana de 9 zile(a doua saptamna vine ca un bonus). Scoala are talentul de a oferi ocazii unice in viata. Ei bine, pot spune ca in ultimele zile am depus un efort titanic fie pentru o medie mai mare, fie la un test sau verificare. Cert e ca a trebuit sa muncesc, mult.
Lucrurile au decurs astfel:

Luni: Am trecut prin materii usor, calmul ce prevestea furtuna.
Marti: Engleza. Am aflat ca am trecut mai departe la olimpiada(sau asta a fost vineri??). Literatura universala e in aer. Poate saptamana viitoare.
Miercuri: Vine furtuna. Ma trezesc de la 6 dimineata ca sa termin comentariul la limba latina. Am avut o inspiratie de geniu( m-a ajutat si Hannibal). Cu inima cat un purice astept ora de latina. Comentariul are un efect neasteptat de bun.Am impresionat-o pe profa de latina(fenomenal). Nota se lasa insa asteptata pana a doua zi.
Joi: 8 la limba latina. Dupa 2 note de 3 si un 4, nota de sapte luata cine mai stie cand si nota de 8 imi asigura o nota de trecere si un semestru 2 mai linistit. Vine economia. A ajuns economia mai detestabila ca latina?? Inca astept nota de 9. Profa a considerat ca 7 da mai bine in catalog.
Vineri: Hai ca nu a fost asa de rau!
Sambata si duminica: Proiecte, teme si alte aiureli pentru luni si marti. S-a mai dus un weekend.
Luni: Sociologie. That was easy. S-a dus furtuna??
Marti: Literatura universala. Usor, am vorbit despre Eminescu(oare cat de universal e Eminescu?). Libertate. Imi recuperez weekendul.

Au mai fost cateva materii, dar s-a terminat. Toata saptamana asta am neglijat cam tot ce conta pentru mine: PC-ul, blogul, muzica. Sa vad daca a meritat......

0 comentarii: