Chestionar...

miercuri, 16 ianuarie 2008

In urma unei ore interesante de dirigentie, subsemnatul se trezeste cu un chestionar. In urma completarii chestionarului trebuia sa aflu cat de violent, agresiv, sau nervos pot fi. Desi se cerea un raspuns de genul adevarat/fals/da/nu, eu am simtit nevoia de a imbogati continutul raspunsurilor mele. Iata ce a iesit:



Chestionar


A. Raspunde prin adevarat/fals

1.Un copil de varsta ta te calca pe picior, pe adidasii noi. Reactionezi violent?
R: Fals. Nu sunt inconjurat de nesimtiti care nu-si cer scuze, asa ca nu am motive.
2.Un adult iti cere sa-i cedezi locul in tramvai. Te enervezi?
R: Fals. Prefer mersul pe jos.
3.Daca un vanzator devine nepoliticos, devii violent?
R: Adevarat. Cat timp sunt politicos si rabdator intra in vigoare expresia: ,,Clientul nostru, stapanul nostru".
4.Un mebru al familiei tale schimba canalultv fara acordul tau. Reactionezi violent?
R: Fals. De ce ar schimba cineva canalul la televizorul din camera mea?
5.Esti la rand la paine si cineva intra in fata ta. Devii violent?
R: Adevarat. Stii cat se sta la coada, la paine??
6.Cand te jigneste un coleg raspunzi la fel?
R: Fals. De cele mai multe ori nu dau nimanui motive sa ma jigneasca.
7.Te enervezi cand un coleg ia o nota mai mare decat a ta, fara sa merite?
R: Adevarat. Cat timp sunt corect, ceilalti de ce nu sunt?
8.Reactionezi urat in fata parintilor cand nu te lasa afara?
R: Fals. Reactionez urat cand ma obliga sa ies din casa.
9.Daca un coleg te imbranceste din greseala, il scuzi?
R: Adevarat. Cat timp greseala nu devine prostie.
10.Pleci de acasa daca te cearta parintii?
R: Fals. Si sa-mi parasesc calculatorul??? Never.
11.Devii violent cand iti pierzi rabdarea?
R: Adevarat. Rabdarea lipseste cu desavarsire in cazul meu.
12.Au parintii voie sa te loveasca?
R: Fals. Am facut eu vreodata ceva care sa merite asa ceva?
13.Daca iti sta cineva in cale, il rogi sa-ti faca loc?
R: Adevarat. Nu stau sa pierd timpul din cauza altora.


B. Cat de repede te enervezi??
Din cate am descoperit nu foarte repede. Dar stai, stiam asta deja.

1.Gandeste-te bine, ai ticuri nervoase?
R: Da. Insa am uitat care era.
2.Esti o persoana calma in orice imprejurare?
R: Da. Mai putin atunci cand ma calca cine pe nervi.
3.Pastrezi dorinta de razbunare pana la momentul favorabil?
R: Da. Revenge is sweet.
4.Lucrurile minore nerezolvate te preocupa pana la enervare?
R: Nu. Le uit, pur si simplu.
5.Te-ai calmat vreodata aruncand obiecte la intamplare?
R: Nu. De cele mai multe ori folosesc cel mai apropiat perete pe post de sac de box.
6.Ai pierdut o calificare sau lucrare din pricina nervozitatii?
R: Da. Si a fost iadul pe pamant.
7.Regreti cuvintele spuse in momente de maxima nervozitate?
R: Nu. Intai ma calmez si apoi spun ce am de spus. Astfel nu regret nimic.
8.Simti uneori impulsul de a lovi pe cineva?
R: Nu. Pentru asta exista peretele.
9.Crezi ca poti fi calm in momentul unei catastrofe?
R: Da si Nu. Da, in cazul unei catastrofe naturale. Oameni ar trebui sa aibe mai multa grija de planeta asta. Daca o distrugem, unde ne ducem? Nu, in cazul in care catastrofa este provocata de oameni. De la oameni nu stii niciodata la ce sa te astepti.

EVALUARE PERSONALA:
Nu sunt violent, agresiv sau nervos. Am propriile reguli pe care le respect si reactionez in consecinta.

Chestionarul ma amuzat, unele raspunsuri m-au surprins, altele nu. Oricum a fost placut.


PS: Am schimbat template-ul blogului. Am cautat mult unul care sa-mi placa.


3 comentarii:

Stephen G. spunea...

1.Theme-ul e super.
2.Cu exceptia intrebarii despre cuvintele la nervi,unde eu de regula ma enervez,restul pot spune ca as fi raspuns ca si tine.

Prea mortale raspunsurile de la iesitul din casa si fugitul de-acasa!

Anonim spunea...

Ce chestionar :)) La punctul A as fi raspuns adevarat la toate. Si eu nu sunt un om violent...
Eu pana acum am primit numai chestionare despre alcool.

Unknown spunea...

@lemon: si chestionarele despre alcool au farmecul lor, dar la cele despre violenta poti sa aberezi mai mult.