Cangurul lingvist, intrebari si fulgi de zapada...

joi, 31 ianuarie 2008

Astazi a fost o zi fenomenala. Am participat la concursul Cangurul. Il mai stiti? Perfect. Nu? Cum adica, nu? Concursul acela cu multe domenii, intrebari ciudate si amuzament cu tona(cel putin pentru mine). Ei bine am participat, am ramas uimit de intrebari si am ras cat pentru 3 zile. In primul rand intrebarile. Unele au fost logice, insa unele au fost pur si simplu geniale.
Behold:

1. How many sides has each snow-flake?
a)four
b)it is circular
c)less than five
d)six
e)three

2. If one is not supposed to drink and drive, than why do pubs have....
a)chairs
b)parking lots
c)bartenders
d)sandwiches
e)good music

3.The British have the weirdest dishes. Which of these is not a typically British dish?
a)Bubble&Squeak
b)Bangers and Mash
c)Candy Mandy
d)Bacon Roly-Poly
e)Toad-in-the-hole

4.Alex, Ben, Charlie, Dan and Erik are trying to guess a date:
Alex:4th of March, Saturday
Ben:4th of March, Sunday
Charlie:5th of April, Sunday
Dan:5th of April,Saturday
Erik:5th of March, Saturday
Only one has guessed the exact date. Who is the one?
a)Alex
b)Ben
c)Dan
d)Erik
e) Charlie


Aceste 4 intrebari sunt reprezentative pentru tot testul. Pentru cls. 11. Intr-un fel, am ramas putin confuz avand in vedere complexitatea intrebarilor. Pentru mine si un coleg a fost resursa de fun. Nu am pierdut timpul degeaba. Insa ma intreb: Cine dracu' a facut intrebarile astea???
Totusi e un concurs. Ma asteptam la niste intrebari decente. A fost mai ciudat decat la olimpiada.
Concluzia e simpla: merg si la anu'. Si de data asta pun si eu net la telefon. Sa nu mai fie doar unu care sa caute raspunsuri pe net.(Adi, la anu' dau o bere).

3 comentarii:

Stephen G. spunea...

Mintea incepe sa-mi scoata fum :))

Incep sa regret ca nu am fost si eu.

Anonim spunea...

Tare :)).Eu sunt a 9`a si am fost si eu la acest "Cangur"..intradevar..unele intrebari total idioate.dar..asta e..astept cu nerabdare rezultatele :))))

Unknown spunea...

@nimeni: same here.