Inchis intre 4 pereti...

miercuri, 6 februarie 2008

Mi-ar fi placut sa gasesc alt titlu, insa nu am reusit. Asta e! Cred ca e prima oara cand ma plictisesc in vacanta. Nu am nimic de facut. Avand in vedere timpul atat de scurt, am zis ca o sa gasesc eu ceva de facut. Ei bine m-am inselat amarnic avand in vedere ca nici pana acum nu am reusit sa fac ceva productiv, desi am avut parte de cateva activitati care au mai diminuat plictiseala generala. In primul rand am terminat de citit volumul 1 din Shogun de James Clavell. Timp de cateva zile aceasta carte a fost drogul meu, apeland cu incredere de fiecare data cand aveam nevoie de putin aer liber. Cartea este excelenta, mai ales pentru un amator al culturii japoneze. Traditiile sunt prezentate extrem de bine, iar personajele sunt foarte bine conturate. Acum incerc sa incep volumul2. Nu stiu de ce, dar de fiecare data cand vreau sa citesc as vrea sa gasesc altceva de facut. Sa-si fi pierdut drogul din intensitate?? Azi, as fi vrut sa plec prin oras. Nu am reusit avand in vedere vremea mohorata si peisajul monoton al capitalei. M-am uitat la televizor. Nu e tocmai o pasiune avand in vedere calitatea programelor si puteam sa fac ceva mai inteligent de atat, dar nu gaseam altceva mai bun.
Atunci cand ma plictisesc, uit de orice. Orice activitate programata este data uitarii. As fi vrut sa scriu, sa mai postez si eu ceva pe blog. Evident, nu s-a putut. Nu am citit mai nimic zilele astea asa ca am mult de recuperat. As fi vrut sa ma joc. E drept ca am petrecut cateva ore in compania unor jocuri clasice precum Port Royale 2, Black&White si Red Faction, dar pe cat de repede au fost instalate, pe atat de repede au fost dezinstalate. Cert e ca totul a devenit o monotonie imbecila cu aroma de tutun(nu fumez, dar asta e senzatia).
Oricat de ciudat s-ar parea, astept scoala. Imi e dor de stres, de timpul limitat, de nervi si de relaxarea de dupa o saptamana infernala. Pana atunci raman inchis intre 4 pereti....
Se putea si mai rau.

3 comentarii:

Stephen G. spunea...

Ce paradoxal.Ne plangem de situatia noastra de elevi,si totusi ne lipseste.

Unknown spunea...

@Stephen: ironic, isn't it??

Stephen G. spunea...

Dap,ciudata viata.