Ziua cea mai lunga

miercuri, 20 februarie 2008

Pentru mine, miercuri e ziua cea mai lunga si cea mai obositoare. Intr-un fel urasc si ador , in acelasi timp, aceasta zi. Cum s-a ajuns la aceasta situatie ingrata? In primul rand, ziua de miercuri este etichetata drept ziua de latina. Incepand cu cele 2 ore de latina de la scoala si terminand cu meditatiile la limba latina(2 ore), fara sa mai mentionez temele pentru.....(uimire)limba latina(mai am si joi o ora), miercurea este ziua dedicata acestei limbi...deranjante. Acum, se poate observa motivul urii profunde pentru aceasta zi si anume latina. Probabil te intrebi de ce ador ziua de miercuri din moment ce am mentionat ca nu am sentimente tocmai agreabile pentru aceasta zi. Pe parcursul acestei zile sunt concentrat la ceea ce fac 100%, indiferent cat de obosit sunt. Pot sa fiu nedormit de 3 zile, nealimentat la cafea si cu moralul la pamant, ca tot reusesc sa trec de ziua de miercuri onorabil, fara prea multe greseli si cu un zambet malefic care nu face decat sa tradeze tensiunea in care ma aflu. Nu cred sa existe cafea destul de tare, al carei efect sa fie destul de puternic pentru a inlocui modul intens de a trai aceasta zi. Un alt avantaj este oboseala. De obicei, adorm tarziu, adorm greu si dorm foarte putin. Aceasta zi infernala imi permite sa dorm mai mult de 6 ore, pentru ca a doua zi sa incep sfarsitul saptamanii(a se citi joi si vineri) intr-un mod cat mai placut.
E ciudat cum am ajuns sa ma bucur de ziua de miercuri, tinand cont ca in semestrul 1 nici nu vroiam sa tin cont de aceasta zi. Sentimentul de ura inca exista, dar in ultima vreme nu se mai manifesta la fel de puternic. Si daca tot vorbesc de latina trebuie sa mentionez si prima victorie pe acest semestru la aceasta materie. Este vorba de o nota de 7 luata astazi dupa ce am tradus un text. Pentru unii poate fi o nota modesta, asta pana in momentul in care faci latina cu profa mea, dar pentru mine reprezinta un inceput glorios al semestrului, la aceasta materie. Ca sa fiu precis, notele mari(8, 9, 10) sunt acordate elevilor care mananca latina pe paine(motiv pentru care ii respect). Elevii, sa zicem mediocri, primesc note intre 5 si 7(dar si aceste note sunt la fel de muncite, va asigur), iar pentru nestiutori nota de 3. Ca o comparatie si eu am inceput anul tot cu o nota de 3, iar semestrul 1 devenise un adevarat calvar. Acum insa nu mai am probleme. Asa ca, prima victorie dintr-un sir cat mai lung si ziua ce mai lunga incheiata cu succes.
Numai de bine.

4 comentarii:

Stephen G. spunea...

Latina e oribila si noi(sau ma rog,Ministerul lu'Peste) suntem niste idioti ca facem asa ceva .Anumiti oameni se nasc cu "darul" de a deveni profesori de latina. Nu stiu cat de diferita e profesoara mea de latina fata de a ta.Cert este ca a mea ne crede roboti apti de invatat toate ineptiile acestei limbi stupide.Care e MOARTA!!!Si inca ne bantuie.

La mine joia e ziua cea mai lunga.Am o ora de latina(singura din saptamana) ,psihologie,romana,istorie...si in final ca o eliberare-sportul.Imi place si romana si istoria dar cerintele sunt prea mari si multe pentru o singura zi .Nu pot sa-ti urez decat sa supravietuiesti cu brio in continuare !

Unknown spunea...

@Stephen: La mine latina se manifesta de 3 ori pe saptamana, dar supravietuirea e sigura:)).

Anonim spunea...

Te inteleg.Eu fac latina de 2 ori pe sapt, iar diriga mea s`a luat in gura cu directoarea k ce ne trebuie noua latina.Pana la urma urmei e o limba moarta.Profa pravalageste k cica daca stim latina o sa putem face legatura cu unele cuvinte bla bla..Eu nu gasesc nicio logica !! Ca urmare.I hate it!

Unknown spunea...

@nimeni: welcome to the club:))