Gandesc cu voce tare...

vineri, 8 februarie 2008

Nu merge...nu-mi place cum suna fraza....sterg totul. O iau de la capat.
Cum adica nu stii ce zi este astazi??? Si nici ziua de ieri nu stii ce a fost??? Grav. Dar parca imi placea inceputul...asa cum il facusem prima oara. Nu-l mai stiu...Damn.
Bai, da muzica mai incet, ca nu aud ce gandesc! NU, nu o da mai tare...hai mah nu-ti mai chinui mintea!
Taci, si asculta...imi place.
Si pana la urma cum nu stii ce zi este azi?
Nu stiu! Pe calendar te-ai uitat?
Pai, daca nu stiu ce zi a fost ieri?
Pe calendarul de la computer ai incercat?
Mersi, e vineri...
Si pana la urma ai de gand sa scrii ceva??
I'm brainstorming ideas...e la moda.
Adica nu ai nici cea mai vaga idee...
Corect.
O sa plictisesti lumea.
De parca tu ai scrie ceva mai interesant!
Macar as incerca...
Cred ca sterg din nou...si o iau de la capat...
Nu! Mai bine gandeste-te si tu la ceva mai bun...haide trebuie sa reusesti.
Si tot trebuie sa o iau de la capat...
Nu neaparat. Doreai sa scrii despre ziua de azi...
Ti se pare ca am facut ceva interesant??
Ai citit...Vorbeste despre Shogun...despre Japonia...despre carte
Alta data...
Maine nu ai timp!!
Scriu dumnica...
O sa uiti..mai bine scrie acum...Apropo....stii ca o sa trebuiasca sa stergi asta!
De ce?
Ti se pare inteligent un dialog cu propria persoana?
De ce nu! Cine poate sa ma opreasca?
Corect...e blogul tau...dar ce-i care te citesc? Ce or sa zica?
Pai sa comenteze...nu la asta folosesc comentariile. Si da muzica mai incet...nu pot sa gandesc!!
Eu pot...asa ca si tu poti...
Ai aberat cam mult astazi!
Se putea si mai bine.
Maine scrie si tu ceva normal!
Cu siguranta! Si prin normal ce vrei sa spui?
Descurca-te!


Eu m-am obisnuit cu situatia:)).

0 comentarii: