Olimpiada partea 2

duminică, 17 februarie 2008

Am spus ca m-am calificat mai departe, nu? Astazi a fost faza pe sector la olimpiada de limba engleza. Spre fericirea mea subiectele au fost mai bine facute decat la faza pe scoala, chiar au avut logica, desi unele propozitii m-au pus pe ganduri. Per total testul a iesit bine, cu toate ca la partea de compunere am cam depasit norma. Aveam prea multe idei si cred ca am uitat ca trebuia sa ma opresc. Asta e! Inca am dubii la aranjatul frazelor. Care o fi fost logica nu stiu, cert e ca pe barem prima propozitie aleasa de mine s-a dovedit a fi ultima, iar a doua era de fapt a treia. Am trecut si peste asta. Ca sa merg mai departe am nevoie de cel putin 95 de puncte. Putin probabil, dar s-au mai intamplat minuni, doar sa ma fi incadrat corect in baremul de la compunere. Doar asa cred ca as avea sanse.
Oricum a fost o experienta benefica.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Bafta multa in continuare. Ma bucur sa vad ca mai sunt si astfel de tineri. Da-i inainte!!!

Unknown spunea...

@Oana: Multumesc mult. Mult succes si tie la facultate.

Anonim spunea...

Succes :)..eu nu am trecut de faza pe scoala :-j