3 in 1...

joi, 7 februarie 2008

Aveam de gand sa fie 2 in 1, dar prea suna a dero. 3 in 1 suna, mai degraba, a cafea....

1. Am primit o leapsa de la Stephen Cele mai bune voci romanesti. Am doua nominalizari:

In primul rand: Cristi Minculescu(Iris).....sau dovada ca si in Romania se face muzica de calitate, ca muzica buna isi pastreaza farmecul si dupa 30 de ani. O voce extraordinara, un talent adevarat si o trupa fenomenala.

Iris-Vino pentru totdeauna.



In al doilea rand: Adrian Barar(Cargo)
Las videoclipul sa vorbeasca....din punctul meu de vedere cea mai buna melodie a trupei.
Cargo-Daca ploaia s-ar opri


2. Leapsa nr. 2 contine doua intrebari interesante:

1.Cat timp acorzi internetului?
2.Cel mai interesant blog pe care-l citesti?

Pentru internet am rezervat cam 3 ore pe zi. Ca depasesc aceasta limita impusa de mine de fiecare data, este alta poveste. Este dificil sa nominalizez un singur blog. Daca am ajuns sa citesc blogul respectiv, este normal sa il consider interesant. Cele mai vizitate sunt:

3. Ce film caut de vreo 6 ore si nu-l gasesc. Promite mult, nu ar trebui sa dezamageasca si are preview superb. Filmul a aparut in 2006, dar acum m-am trezit eu sa-l caut.
Tenacious D: in The Pick of Destiny





Si iata cafeaua. 3 in 1.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Iti multumesc ca ma citesti :)

Unknown spunea...

@oana: eu ar trebui sa-ti multumesc pentru articolele interesante.

Stephen G. spunea...

1.Multumesc foarte mult de raspuns la leapsa :)
2.Daca nu cumva ai gasit deja filmul,am cautat eu putin dupa el...

http://isohunt.com/torrents/?ihq=Tenacious+D%3A+in+The+Pick+of+Destiny

Hope it helps...

Unknown spunea...

@stephen: mersi mult.

web-loft spunea...

supa iti multumeste c-o citesti :)