Era si timpul...

duminică, 10 februarie 2008

Nu cred ca s-a intamplat vreodata sa astept inceputul scolii cu atata ardoare. Nu stiu de ce, sincer sper sa nu aflu, dar vacanta asta a insemnat o saptamana intreaga in care nu am avut nimic de facut. Si nici chef de a ma gandi cum sa-mi alung plictiseala nu aveam. De cele mai multe ori stateam si ma gandeam la ce as fi facut in ziua respective la scoala, cati nervi pe minut erau distrusi si cate ore as fi pierdut noaptea, pentru cine stie ce proiect. Ei bine, de maine(a se citi luni) va trebui sa merg pe acelasi drum, spre aceeasi scoala, pentru a lua toata aventura semestrului 1 de la capat. Incepand cu ziua de luni incepe si semestrului 2. Activitatile cotidiene vor lua locul relaxarii tipice unei vacante, iar elevii vor relua lupta acerba cu stapanirea scolii pentru note, referate si teme pentru acasa.
Surprinzator, am planuri mari pentru acest semestru (cred ca este prima oara). Intai de toate, vreau sa reincep pregatirea pentru latina. In primul semestru am scapat, dar in al doilea nu vreau probleme asa ca trebuie sa invat, mult. Vreau sa-mi refac media la franceza. Nu am fost multumit de cum am evoluat la materia asta. Nu stiu mare lucru la franceza, dar un rezultat onorabil tot trebuie sa obtin. Si la stiinte trebuie sa fac ceva, altfel raman cu o medie nesatisfacatoare...si nu vreau. Tot in acest semestru vreau sa dorm mai mult. De multe ori pierd noptile pentru unele proiecte sau teme si pentru ca am decis tarziu sa le fac, ci pentru ca lucrez mai bine noaptea decat ziua. Totusi vrea sa mai reduc din timpul pierdut in favoarea somnului. Si daca o sa ma tin de planul facut...poate obtin si o recompensa. Doar nu fac planuri gratis, nu?
Daca maine va duce-ti la scoala...va urez bafta in noul semestru si ganditi-va ca prima zi, de obicei, este cea mai calma. Apoi se asterne furtuna.
Daca maine serviciul este destinatia finala...va urez si mai multa bafta. Multi au nevoie de asta si oricum serviciul este la fel de greu ca scoala..uneori chiar mai greu.
Ne citim maine, cu impresiile.

0 comentarii: