Multumesc blogului

joi, 14 februarie 2008

Desi la inceput eram un Toma Necredinciosul in ceea ce priveste blogul, marti am primit confirmarea ca scrisul pe blog(scrisul in general, dar eu folosesc blogul) este un lucru bun. Pune peste asta si cateva carti citite si ai facut rost de inspiratie si idei. Cum am primit confirmarea??
Marti, la ora de romana, dupa lectia despre ,,Luceafarul" lui Eminescu(boring...o sa va zic eu de ce), avem parte(eu si colegii mei) de un text interesant in manualul de romana(unde altundeva??) in care, folosindu-se anumite niveluri ale expresivitatii, se vorbea despre calitatea strazilor din Romania. Textul a fost interesant, asa ca a trebuit sa ne exprimam parerea pe baza textului. Ei bine, tin sa spun ca am avut o sclipire de geniu. Pur si simplu, textul se forma in mintea mea, iar eu reuseam sa-l asez pe hartie cu cea mai mare usurinta. Lucru care nu s-a mai intamplat de mult, mult timp. Rezultatul a fost unul foarte bun, desi in urmatoarele zile va suferi cateva modificari, si va fi postat pe blog. Textul a impresionat-o si pe profesoara, fapt ce a generat si o nota de 10(yup, proud of it:) ). Cum spunea si un coleg...se vede ca am blog...se vede ca scriu si ca imi pun mintea la ceva productiv. Asa ca tin sa multumesc blogului pentru ca exista si multumesc celor care citesc ca imi dau motiv sa scriu. Pentru mine nu am reusit sa scriu niciodata.

P.S.Eu am raspuns de mult la intrebare:))

2 comentarii:

Stephen G. spunea...

Foarte bine ! Felicitari si spor la blogging!

Unknown spunea...

Mersi.