DVD-ul, driver-ul si inteligenta artificiala

miercuri, 9 aprilie 2008

Cand mi-am achizitionat noul computer, pe lista de componente s-a trezit si un dvd writer dotat cu tehnologia lightscribe. Aceasta tehnologie permite utilizatorului sa realizeze propriile etichete pe unele DVD/CD-uri special produse pentru aceasta actiune. Detalii(in engleza) . Problema e ca aceasta tehnologie mi-a facut in seara asta 1000 de nervi, situatie care a generat o discutie interesanta intre subsemnatul si computer. Textul contine o cantitate insemnata de aiureli, aberatii si chestii pe care numai la nervi le-as spune. Iata ce-a iesit:

-Bun, hai sa fac Cd-ul! Selectez muzica si fotografiile in cauza si dai drumul!
-Error message: You need the following drivers in order for your lightscriber device to work! you can download it from the following link!
-Da' eu n-am nevoie de lightscribe. Eu vreau sa prajesc un CD normal!
-Download the drivers.
-Hai mah! Pentru 2 min.
-Estimated time: 20 min.
-CAT!!! Pai ce tomatele mele faci in douaj' de minute? Stai si asteapta...pun muzica...trece timpul mai repede...
-20 min later: download complete!
-In sfarsit! Bine ca instalarea a durat 1 minut... Acum pot sa fac si eu CD-ul cu pricina. Selctez ce trebuie, burn and....
-Buffering process started...checking disc(not responding)
-Ce nu faci tu??? Scoate CD-ul ca-l strici, restart...hai mai repede ca se plictiseste si tomata pana procesezi. Repet procesul cu CD-ul. Please work. It's late and i want to sleep.
-Error message: please insert a lightscribe CD!
-Pai n-am!
-................processing...........
-Restart! Repetam procesul cu CD-ul!
-Data writing started!........Burning complete
-Amen! Tomata de program ce esti! Sper sa arzi in iad!


Da, probleme erau cauzate de Nero. Nu am mai mentionat ca am reinstalat Nero plus driverele mentionate mai sus. Apoi a mers perfect. Dar nervii inca exista.
Pace voua!

0 comentarii: