Racheta

miercuri, 2 aprilie 2008

Nu, nu fac referire la Summitul Nato. Asta se va intampla mai tarziu. Racheta este denumirea data noului computer, primit cadou de majorat. Ca majoratul meu a fost pe 3 martie, iar cadoul a venit tocmai acum nu conteaza. Conteaza faptul ca a sosit, iar asteptarea a meritat.

Configuratia arata cam asa:
Placa de baza Asus P5k- intotdeauna am avut incredere in produsele Asus, in special placile de baza si DVD-ROM-urile.
Procesor Intel Core 2 Duo E8200, 2.66Ghz - nu-mi plac AMD-urile
2GB of Ram
Hard disk de 320 gb- mai mult decat suficient. Inainte ma descurcam si cu 60gb.
Placa Video Nvidia 8600gt la 512 ddr2- nu trebuie sa mentionez ca orice joc are detaliile la maxim, exceptie fiind Crysis pe care il joc pe cu detalii medii. In rest, high details si 4x antialiasing.

Acestea sunt elementele importante, restul conteaza mai putin. Probabil ca unii vor zice ca ma laud. Pai chiar asta fac! Dupa 4 ani in care m-am descurcat cu o rasnita(la propriu si la figurat), meritam si eu o unealta mai buna. Si era sa uit monitorul flat de 19 inchi! I love it!. Trecand peste mandria de a avea in posesie un computer performant(cu toate ca ma gandesc la un upgrade), am cam neglijat blogul. Trebuie sa trec la articole mai serioase, numai ca saptamana asta nu prea am avut inspiratie sau timp. Noroc cu Summitul ca am 3 zile libere. Ne citim maine, cu lucruri serioase.

5 comentarii:

Stephen G. spunea...

Frumos cadou!

Intr-adevar, nesuferit Crysis asta.Se sacadeaza ingrozitor pe high si la mine. Cand oi avea 20-30 de ani de-al naibii o sa-l joc pe high.Timpurile si tehnologia ar trebui sa mi-o permita

Sa-l strici sanatos!

Unknown spunea...

mersi, mersi:))

Anonim spunea...

La mulţi ani cu întârziere!

Anonim spunea...

Sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el :) Si ai grija la procesor, da? ;)

Unknown spunea...

@isabellelorelai: avand in vedere intarzierea cadoului si urarile de bine pot intarzia. Multumesc de urari!

@oana: chiar ma bucur de noua mea jucarie:))