Pentru suflet...

luni, 14 aprilie 2008

Ador aceste melodii. Le ascult in fiecare zi. In primul rand imi plac foarte mult. Nightwish, in ultima vreme, a devenit una dintre trupele cele mai ascultate de mine. Asa imi aduc aminte si de magnifica voce a Tarjei Turunen. In al doilea rand fiecare dintre aceste melodii trezeste in mine o stare diferita.

Nightwish - While Your Lips Are Still Red.
Sau cand nimic nu-mi mai poate distruge starea de calm. Superb.




Nightwish Planet Hell.
A melodie cu adevarat epica. Tarja si Toumas, doua voci extraordinare. O melodie benefica pentru nervi, ritmul eliberandu-te de tot ce-i mai rau. Iar Tarja e cu adevarat magnifica.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Şi mie îmi plac. Mi-a făcut fiu-meu "cunoştinţă" cu ei, după ce a fost la concert.

Stephen G. spunea...

Meseriasa trupa, dar fara Tarja suna destul de comun. Pacat...au scos insa piese bune,bune.

Unknown spunea...

@isabelle: si ce concert a fost.

@stephen: true. I miss Tarja.

Anonim spunea...

imi plac ambele melodii si mie :D
sunt de acord cu voi: Tarja are o voce divina:), dar nici Toumas nu se lasa mai prejos!:)