La alegere

miercuri, 23 aprilie 2008

Avand in vedere ca blogul meu a fost cam lipsit de substanta, mai ales in ultima vreme, m-am gandit la ceva inedit. Cum adica lipsit de substanta? Sincer, nici eu nu stiu exact, dar parca ceva lipseste. Oricum, aceasta lipsa mi-a dat ideea, zic eu geniala.
De cate ori ati auzit fraza: clientul nostru, stapanul nostru? De un numar destul de consistent de ori. Eu am deviat putin de la fraza si am creat una noua: cititorul meu, generalul meu. Adica? Ce ati vrea voi, cititorii, sa scriu? Daca ati fost nemultumiti astazi de pretul la oua, spuneti-mi mie! Si eu imi dau cu parerea. Ati vazut ceva, ati auzit ceva si ati vrea sa aud si eu, ca mai apoi sa comentez, spune-ti si raul infinit de cunostinte al subsemnatului se va revarsa prin intermediul blogului. Prin intermediul comentariilor, dati-mi de scris! Sunt cat se poate de serios :)). Si in functie de cate succesuri v-a avea ideea, poate voi repeta experienta(si da, nu am rezistat sa nu folosesc gafele).
Ascult!!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Spune-mi, te rog, cum este la tine în şcoală.

Anonim spunea...

Mihai, Sarbatori fericite iti doresc. Un paste plin de lumina si bucurii! Sa ne auzim cu bine.

Stephen G. spunea...

Paste Fericit Mihai!

Anonim spunea...

Paşte Luminos, ţie şi familiei tale!

Unknown spunea...

Paste Fericit tuturor!