Titlu cu draci

joi, 10 aprilie 2008

Cand imi place ceva, ma dedic acelui lucru 100%. Asa s-a intamplat si in cazul celui mai recent proiect. Respectivul proiect a constat in simularea unui interviu la ora de economie. Subiectul m-a interesat enorm, de aceea am preluat si cea mai mare parte a realizarii acestui proiect, mai ales ca doream sa fie totul perfect. Ca am pierdut o noapte intreaga pentru a fi sigur ca am toate informatiile corecte si toate detaliile specifice unui interviu, nu mai conteaza. Important e ca la ora de economie totul a fost perfect. Chiar m-am mirat cand profesoara a considerat proiectul grupului din care faceam parte ca fiind cel mai bun. Dupa impresii, profesoara ne-au spus sa facem un dosar cu detaliile proiectului si a plecat. Astazi(a se citi joi) am adus dosarul cu pricina, dosar la care am muncit pe putin 4 ore pentru a ma asigura ca e facut bine. In loc de nota meritata, profesoara a tinut sa mentioneze ca nota proiectului va reprezenta DOAR o parte din nota de la o interogare(cum imi place mie sa spun). Tin sa mentionez ca toti colegii mei au facut o treaba buna si ca toti meritau nota 9 sau 10(dupa caz), insa sub nicio forma o nota mai mica. Ei bine, la auzul frazei de mai sus pot spune ca nu eram tocmai multumit. Eu ma asteptam la o nota de 10, pentru ca, fara nici cea mai mica urma de modestie, meritam. Si eu si colegele cu care am lucrat.
Si acum ca am retrospectiva situatiei, sa ma descarc de toti dracii....
-Cum dracu sa muncesti pentru nimic? Mi-a placut proiectul si as mai face proiecte de genul asta, dar vreau si rezultate...
-Cum dracu sa pierzi doua nopti si sa nu ti se recunoasca efortul?
-Cum dracu sa nu recunosti efortul depus de o clasa intreaga si sa nu dai notele corespunzatoare?
-Cum dracu sa mai am interes pentru o materie, cand vad ca nu mi se apreciaza munca?
Intrebarile nu-si vor afla raspunsul, dar macar acum sunt calm. Poate putin obosit, dar in rest e bine. Unde o fi corectitudinea?
Here devil, devil, devil! We must get ready for a new day at school!

6 comentarii:

Anonim spunea...

si de astfel de patanii sa tot duci:-j
corectitudinea fff rar dak nu folosesc cuvinte marete;;)
deey..nu-mi merge contul:(

Unknown spunea...

@deey: true. puteai sa folosesti optiunea nume\adresa url(optional). era mai simplu...noi sa fim sanatosi:))

Anonim spunea...

eheheheh hai ca vad ca functioneste:)))
ms;;)..si stai linistit ca nu esti singurul..ai vazut doar azi la muzica;;)
si da,noi sa fim sanatosi:))
vb maine la scoala:))

Anonim spunea...

Mihai, stai sa vezi cand o sa fii angajat si o sa muncesti, o sa faci treaba buna si nimeni nu o sa te aprecieze. Stii ceva, va dat o lectie de viata. Cam asa e viata de adult, nu te grabi sa cresti.

Anonim spunea...

Nu ai muncit pentru nimic. Dă-o naibii de notă, că în final nu asta contează. Ştiu că este frustrant, toţi am păţit-o. Sunt profesori care se oftică de multe ori atunci când elevii sau studenţii dau semne de depăşire a profesorului. Vezi însă partea bună: că poţi! Iar asta face parte din experienţa de viaţă.

Unknown spunea...

@deey: si n-am mai ajuns sa vorbim la scoala:. unii nu stiu sa aprecieze muzica buna.

@oana:macar la serviciu o sa fiu platit. la scoala nu am primit nimic, desi meritam. amara lectie de viata...

@isabelle: stiu ca nota nu e asa de importanta, dar situatia ma scoate din sarite. am mai invatat ceva din viata