Pustiu a fost al meu blog

marți, 8 aprilie 2008

Dar rau de tot... Avand in vedere cat timp liber am avut, ma mir cum am putut sa-mi las blogul in voia sortii si a Gugalului si sa nu mai postez nimic de cateva zile bune? Sa zicem ca mi-a lipsit inspiratia, dar subiecte au fost destule si inca mai sunt demne de discutat. Am avut un Summit Nato, care s-a dorit evenimentul istoric numarul 1 in Romania in anul 2008. Summitul a mai adus putina popularitate Romaniei, lucru reusit intr-o oarecare masura(desi unele agentii de presa au devedit lipsa de informare prin gresirea unor nume importante, se mai intampla). Mie mi-au placut jandarmii insirati din 10 in 10 metri, steguletele si faptul ca prin Bucuresti s-a circulat decent. Multi probabil au profitat de vacanta, asa ca s-a mers mai mult decat bine prin capitala. Ca au mai fost si unele blocaje, este alta poveste.
Cum blogul meu a fost ignorat si cititul altor bloguri a fost ignorat. Nu de alta, dar sunt un om corect si nu vreau sa defavorizez vreuna din actiunile mentionate. Am mult de recuperat si voi recupera. Scuze daca in perioada asta am raspuns mai greu la comentarii sau daca am omis vreun comentariu, dar cum nu prea m-am ocupat de blog..... Ma revansez eu...cumva:))
Am mai observat ca de cate ori zic ca voi scrie ceva serios in ziua urmatoare, acest lucru nu se mai intampla. Nu stiu de ce, dar aman tot timpul acest lucru. Asa ca de acum incolo cand zic ca voi reveni cu ceva serios ziua urmatoare, sa nu crede-ti o iota!
Mi-a mai venit o idee ... Este o idee atat de geniala, atat de aiurita si atat de tembela, incat nici mie nu-mi vine sa cred ca eu am putut sa concep asa ceva. Si cu broaste. Mai trebuie sa pun ideea cap la cap si picioare la picioare, ca mai apoi sa pun totul pe un blog. Insa la cata grija am de acesta, trebuie sa am in vedere ca nu va fi la fel de simplu pe cat mi se pare acum!
Si cum iar vroiam sa zic ca revin maine cu lucruri serioase, am decis ca e mai bine sa termin aici. Gata. Punct.
Pace voua!!

2 comentarii:

Stephen G. spunea...

Yay! Traiesti ! E bine ca esti inapoi...

Btw,

METAAAAAAALICA DUDE!!!!!

Unknown spunea...

@stephen: da, inca traiesc. Stiu si de Metallica, dar nu mai am bani:)). Si am putin timp la dispozitie sa fac rost de ei. Conteaza ca vin in Romania. Horray.