Saptamana de infern...

vineri, 28 martie 2008

In adevaratul sens al cuvantului. M-am atasat atat de mult de blog incat nu-mi vine sa cred ca l-am neglijat o saptamana. Sa zicem ca scrisul nu e o mare problema, recuperez, plus ca am o multime de idei. Insa nici sa citesc nu am reusit mare lucru. Iar cititul devenise un fel de drog. Pe scurt ce s-a intamplat saptamana asta.
-am fost binecuvantat cu un test in fiecare zi, plus cateva proiecte.
-luni, am reusit performanta de a incerca sa fiu atent la istorie. Evident, in zadar. Profa are talentul de a nu preda intr-un mod coerent, asa ca materia e varza. Si cat imi placea istoria.
-marti, test la romana. Rezultat incert.
-miercuri. Am stat pana la miezul noptii sa termin doua proiecte. And i enjoyed every minute of it.
-joi. Sunt ascultat la limba latina. Am reusit imposibilul. Nota de 10 si un semestru fara griji. Nici acum nu-mi vine sa cred ca am reusit sa recuperez 2 ani de latina in mai putin de 3 luni. Personal best. La economie am avut o simulare de interviu, cu tot ce presupune acest proces: scrisoare de intentie , CV, intrebari. A meritat statul pana tarziu, in noapte, lucrand la acest proiect. Stelu, Clau ati fost fenomenale si nimeni nu are ce sa ne reproseze!
-vineri. In sfarsit o pauza. Era si timpul!
-nu stiu cum, dar am reusit sa termin Misery de Stephen King si Cabal de Clive Barker. Cartile au fost foarte interesante, cu timpul am stat mai prost. Impresiile maine.
-vine Summitul NATO in Bucuresti. Let the chaos begin!
-maine, scriu...

Au mai fost cateva evenimente importante, dar acum nu cred ca sunt in stare sa le comentez.

2 comentarii:

Stephen G. spunea...

Toata lumea pe care o stiu a avut o saptamana proasta .Must be in the stars...

Unknown spunea...

@stephen: damn stars:))