Conflict de interese

vineri, 21 martie 2008

-Tu cand ai de gand sa dormi?
-Cand mi se face somn.
-Tu nu ai somn! In cazul tau acest concept este tot mai confuz.
-Si ce vrei sa fac? Daca noaptea sunt in elementul meu?
-Dar tot din cauza noptii ajungi sa dormi 5-6 ore pe noapte, uneori chiar mai putin. Iar dimineata nu te-ai mai trezi, cu toate ca de fiecare data reusesti cumva sa te mobilizezi. Tu ai idee ce poti sa patesti din cauza lipsei de somn?
-Presupun ca, daca avem aceasta discutie sunt in stare buna de functionare. Si ce poate fi mai interesant decat sa stai sa privesti cum rasare soarele, dupa ce ai mai citit inca un capitol din cartea preferata, chiar daca in 20 de minute trebuie sa pleci la scoala?
-Daca iar citesti Shogun, demisionez!
-Hai sa te vad! Sa vedem cu cine o sa mai discuti dupa aia!
-Cam riscant! Dar trebuie sa intelegi ca omul mai are nevoie si de somn. E singura modalitate de a te reface dupa o zi incarcata. Si tu, nu ai tocmai cel mai lejer program! Cand te-ai bucurat ultima oara de faptul ca o sa ajungi acasa mai devreme de ora 9:30, ca mai apoi sa te relaxezi?
-Hmmmm.....
-Iti zic eu, de cel putin 3 luni, tu nu mai stii ce inseamna odihna. Tot timpul trebuie sa mai citesti ceva, sa mai scrii, sa pleci...
-Gata, opreste-te! Am prins ideea! Insa trebuie sa intelegi ca asa lucrez eu cel mai bine, cand sunt obosit, cand dupa o zi infernala eu tot mai gasesc ceva de facut, astfel incat sa ma prinda miezul noptii. Crezi ca nu stiu cum ma distrug?
-Pai tocmai asta e problema, ca stii si nu vrei sa te opresti.
-Si ca sa te lamuresc, nu recitesc Shogun. Am inceput Misery de Stephen King. Pana maine dimineata o termin.
-Esti nebun! Maine nu ai timp sa citesti?
-Maine citesc Cabal de Clive Barker. Asa ca, nu am timp! :))
-Apropo, cand ai de gand sa iei o pauza?
-Pe 2,3 si 4 aprilie, cand nu o sa ma duc la scoala! Nu era logic!
- Si pana atunci, mergi tot inainte?
-Exact! Schimbam subiectul??
-Ai vrea tu! Dar nu scapi de mine asa usor! Ai uitat ce constiinta enervanta ai?
-Intr-adevar! Enervanta pana la cer si inapoi!
-Eu iti recomand sa dormi, ca in ultimele doua zile nu stiu daca ai dormit 7 ore per total.
-Detalii, detalii...
-Mai vedem...
-Pe data viitoare...
-Stai, nu pleca. Mai avem de vorbit!
-Ce mai vrei, nu ti-am zis ca am chef sa citesc?
-Daca tot termini cartea, fa si tu o recenzie!
-O recenzie presupune mai mult decat o parere personala. Deocamdata, nu am citit destul de mult incat sa fac o recenzie coerenta. Mai am inca multe de invatat. Insa voi vorbi despre carti maine, nu-ti face griji!
-Vezi sa uiti!
-Mai ai alte cerinte?
-Nu cred.
-Atunci, mergi sa dormi! Daca poti dormi si pentru mine!
-Vezi sa nu!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu stiu cine e prietenul tau, dar il inteleg perfect. Eu dorm cate 3-4 ore. In rest citesc, scriu, serviciu, scoala. Deci da, se poate :) Posibil sa murim mai repede, dar eu asa o tin de vreo 4 ani. Inca nu am obosit. Dar nu e timpul pierdut :)

Unknown spunea...

@oana: prietenul respectiv se numeste constiinta si are talentul sa mai comenteze. Noi sa fim sanatosi:))