Ce titlu domne??

luni, 3 martie 2008

E greu sa pui un titlu, mai ales cand nici tu nu ai idee despre ce sa vorbesti. Sa incep cu inceputul, logic. Am 18 ani. Acum 18 ani, pe data de 3 martie, am venit eu pe lume. Cica atunci s-a inrosit cerul, s-au crapat peretii, iar vitele s-au cutremurat mai rau decat la auzul unui macelar fericit cu un cutit ascutit. Desi aceasta prezentare apocaliptica a nasterii mele pe Terra nu tradeaza firea mea calma si cumpatata, nu pot sa nu ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca nu m-as fi nascut pe 3 martie. Probabil multe sticle de vin ar fi fost golite in alta zi, probabil as fi gandit altfel despre ziua mea sau poate m-as fi facut politician. Orice e posibil. Poate as fi adus raiul pe Pamant sau cirezile de diavoli sub comanda tartorelui principal, adica eu(Lucifer, stai la coada!). Insa, eu am ramas eu. Un prieten devotat, sincer, pe care poti sa contezi oricand. Un om care habar nu are ce vrea de la viata, dar care stie intotdeauna cum sa o traiasca. Am ramas la fel de capabil in a asculta problemele altora si de a da un sfat, atunci cand este nevoie. La inceput de maturitate, nu pot decat sa-mi doresc pastrarea adolescentei cat mai mult timp, prieteni la fel de buni ca pana acum si daca se poate ca la sfarsitul drumului sa-mi reiau calatoria de la capat, atunci ma pot declara in totalitate fericit. Si cu toate ca aceasta melodie a fost ascultata de mii de ori nu vad alta mai potrivita pentru a sarbatori evenimentul; eveniment care oricum a fost sarbatorit cum se cuvine in diferite locatii, pe parcursul a mai multor zile. Pentru toti: Vama Veche-18 ani.



Ca sa continui seria de insemnari pe ziua de azi, voi raspunde la o leapsa data de Stephen. Ce imi propun sa fac primavara asta? Simplu. Sa fiu fericit, sa nu am parte de suparari, sa ma razbun pe vecinu' cu bormasina care mi-a facut capul calendar in fiecare zi, acum cateva saptamani. Mai vreau sa-mi mearga bine la scoala, dar asta depinde de mine. Vreau sa-mi vina cartile si vreau mult de tot. Am citit Harry Potter de prea multe ori. Si vreau sa vina Metallica in Bucuresti, cat mai curand posibil. Cred ca asta ar reprezenta cadoul perfect, ca tot e ziua mea. Si vreau sa-mi vina si Racheta(a.ka.noul computer). Stiu, am multe dorinte si planuri, insa nu poti avea niciodata indeajuns din ceva bun:)).
Ca sa nu-mi ramana doar mie leapsa, o daruiesc
Oanei. Hai ca-i simplu, ce planuri ai pentru aceasta primavara.

Acum, nu pot decat sa ma bucur de ziua mea si pe final imi propun sa imbunatatesc articolele blogului, sa citesc mai mult si sa fiu fericit. Cam atat. Numai de bine.

4 comentarii:

Stephen G. spunea...

1.La multi ani !Cum e la 18,vreo diferenta?

2.Presimt ca Tallica sunt aproape.Foarte aproape.Ar fi intr-adevar un an mirific in care sa-i vad si pe Maiden si pe ei live.
Pana una alta merg prin Cehia,Polonia,Bulgaria si parca si Ungaria...Ma intreb ce urmeaza? Republica Moldova. Atata doar,imi e frica sa nu cumva James sa tina minte intrebarile stupide ce i-au fost puse in '99 p-aci(youtube it).

Sper ca ai avut o aniversare de pomenit multi ani de acum incolo.

Salutari de la malul marii!

Unknown spunea...

@Stephen: 1. Pana acum nici una. O sa se vada cand imi iau carnetul de conducere.

2. Vin eu in calitate de jurnalist si le rup gatul tembelilor, numai sa vina Metallica:))

3. Eu m-am simtit bine, desi mi-a placut mult varsta de 17 ani.

Salutari din jungla de beton a.k.a. Bucharest:))

Anonim spunea...

Sa ne traiesti, Mihai? Vezi? Daca sunt ocupata nu mai aflu noutatile. Esti major, nici o smecherie :) La multi aniiiii!
O sa preiau leapsa, maine. Acum nu ma po gandi decat la sinucidere. Nu a mea, a altora :)

Unknown spunea...

Multumesc de urari!!!:))