Aveam de gand....in schimb....

luni, 17 martie 2008

Sa zicem ca am fost cam tensionat astazi si aveam de gand sa-mi vars nervii pe blog. Dupa vreo cateva minute, mai exact cele 10 minute de mers cu autobuzul, am zis ca nu are rost sa-mi distrug nervii alcatuind un text pe care o sa-l sterg dupa 3 minute deoarece nu e demn de blogul meu. Si bine am facut. In schimb, am facut ce am stiut eu cel mai bine pentru a ma relaxa. M-am plimbat pe strazile Bucurestiului de unul singur, am profitat de soare, iar la finalul calatoriei am consumat o bere. Mi-am calmat nervii(sucul de hamei poate face minuni, daca stii sa-l consumi), si mi-am vazut de treburile si gandurile mele.
Care este ideea articolului?
NU va mai enervati oameni buni. Nu are rost. Inteleg ca unii oameni sunt absolut imbecili, ca scopul lor este de a calca oamenii rationali pe bataturi, dar tocmai acei oameni nu merita enervarea voastra. Inteleg ca uneori iti vine sa explodezi, sa ii spanzuri pe fiecare iar apoi sa savurezi un pahar de vin bun, in timp ce in fundal se aude rasul tau malefic(da, stiu ca am o imaginatie bogata), dar nu se merita. Asemenea oameni nu merita efortul.
Imaginati-va orice va aduce relaxare. Mergeti prin parcuri, treceti pe la un pub, bar, restaurant, savurati o tigare la o cafea sau o bere(dupa preferinte).
Apropo, fara nicio legatura cu articolul: uitati-va la Ratatouille. Un film foarte frumos, un film care-si merita timpul petrecut alaturi de el.

0 comentarii: