Suspect de fericire

vineri, 7 martie 2008

Sunt putine momentele in care sunt cu adevarat fericit, cand uit de lume si de tot ce inseamna ea si ma concentrez asupra a ceea ce este important pentru mine. Astazi, fericirea mi-a fost ghid si zambetul stapan. Nu-mi aduc aminte cand a fost ultima oara cand am fost atat de fericit, insa si atunci m-am bucurat de clipa respectiva, ca si cum ar fi fost ultima. Momentul s-a pierdut in timp, a mai ramas doar iluzia a ceea ce a fost. Asa a fost si azi...una dintre cele mai fericite zile din ultimele luni. Si pentru asta trebuie sa multumesc unor persoane importante pentru mine...

1. Ai incercat toata ziua sa ma enervezi, in schimb mi-ai daruit un zambet. Nu pot sa-ti multumesc indeajuns pentru fericirea facuta cadou. Nu pot decat sa-ti doresc aceeasi fericire si nu doar pentru o zi, pentru eternitate. Sper doar ca vor mai exista asemenea zile, ca vei mai avea ocazia sa ma enervezi si la final eu te voi face sa zambesti. Fii fericita!

2. Te-am lasat la urma, dar contezi la fel de mult. Am batut noi Bucurestiul in cautare de flori? L-am batut. Ne-am facut noi loc in 311 printre ghiozdane, sacose si flori fara sa distrugem florile noastre? Am reusit si asta. Ti-am promis ca o sa lucrezi pentru un tabloid? O sa reusesc si asta. O sa bem o bere impreuna? Sigur ca da, doar asa ne-am inteles! Suntem cei mai buni veri? Suntem. Am pus cam multe intrebari?? Mai conteaza, doar am avut o zi excelenta.

O sa pastrez acest moment drept amintire. O sa incerc sa nu uit. Numai bine.

P.S. Si nici acum nu am reusit sa-mi citesc ziarul....

2 comentarii:

stelu 07 spunea...

ciao Mishule! sincer, am ramas cu gura ca la dentist atunci cand am citit ceea ce ai scris despre ziua de sambata... eu nu ma asteptam sa ma incluzi in articolele tale(fie si indirect)...asa ca nu pot decat sa ma simt mandra si sa-ti mutumesc... in legatura cu ziarul, niciodata nu e prea tarziu sa citesti o stire buna! asa ca aici se incheie primul meu comentariu pe blogul tau... sper ca nu te-am plictisit :) :D

Unknown spunea...

@stelu: la mai multe comentarii, poate chiar blog:))