Mesaj catre vecinul meu

duminică, 9 martie 2008

In primul rand fac o precizare si apoi mesajul. Cred ca in fiecare bloc din Romania a aparut o noua specie de vecin. Mai enervant decat vecinul cu muzica data la maxim cand te astepti mai putin, mai idiot decat vecinul care isi arunca gunoiul pe fereastra(gunoi care ajunge si la fereastra mea), mai zgomotos decat javra portocalie a vecinei de la 7 si la fel de intelept, in ceea ce priveste modul de a lucra, ca un primar. Sub deviza noi muncim duminica, bormasina sa traiasca apare in scena VECINUL CU BORMASINA. Nu stiu cum, dar intotdeauna acest vecin se gaseste sa-si faca peretele svaiter exact in cele mai nepotrivite momente ale zilei. As vrea sa stiu si eu ce logica il determina pe vecinul respectiv sa lucreze intr-o duminica, timp de 4 ore, pentru a da 8 gauri in perete. Asta e o treaba de 15 minute, maxim, chiar si pentru cel mai nepriceput mester. As putea sa fiu intelegator si sa zic ca respectivul poate lucreaza in timpul saptamanii, nu are timp, e presat de soacra sau mai stiu eu ce motive are omul. Atunci, sambata de ce nu a lucrat? S-o fi odihnit atunci, asa ca ii era prea greu sa se mai dedice acestei activitati. La fel de geniali sunt si vecinii care fac activitatea mentionata mai sus, dar la 11 seara sau in cel mai rau caz la 7 dimineata, in timpul saptamanii(sunt si asemenea cazuri). Pentru ei, motivul este cat se poate de simplu, cred eu. Nu au oamenii ce sa faca la orele respective, asa ca cea mai inteligenta solutie este enervarea vecinilor, cu o nominalizare speciala pentru mine, persoana pentru care ora 11 este o ora numai buna de citit. Sa zicem ca acest lucru nu ar fi tocmai grav daca acest caz ar fi unul solitar. M-as resemna zicand ca am ghinion si as merge pe drumul meu. In schimb aceasta specie de vecin este foarte prolifica, astfel incat fiecare bloc are cel putin un exemplar, in mai toate orasele importante precum Bucuresti, Constanta, Cluj, Brasov, etc. In curand, o sa se ajunga la cine pe cine enerveaza mai tare. Si intr-un final tot eu sunt cel cu respect fata de vecinii mei. Nu mi-ar fi greu sa dau Metallica sau In Flames la 100% volum, la ora de maxima audienta, sa bat mingea de tenis in peretele de alaturi sau sa fac ritualuri satanice pentru bunastarea blocului. Dar eu sunt o persoana superioara vecinilor si nu vreau sa ma cobor la nivelul lor. Asa ca nu este prea greu sa fi rational, totul e sa vrei. Dar cum vecinul respectiv nu pare sa fie o fiinta rationala, tin sa-i transmit un mesaj via blog, pe intelesul lui.

Vecineeee, traiasca inteligenta ta!! Da si tu cu bormasina aia smechera luata de la chinezi mai putin, ca sperii blocu' , iar io nu pot sa fac nimic de zgomot. Hai, foloseste-te de inteligenta matale si cheama un maistru si sa vezi cum iti face el o lucrare numa' buna de fotografiat si pus pe svaitarul de perete pe care cu manusita dumitale ai incercat sa-l mesteresti si nu ti-a iesit. Nu mai pierzi 4 ore pentru nimic, nu mai sperii blocu' si nici nu mai e nevoie sa cumperi alta bormasina de la chinezi cand o sa se strice aia. Tot matale iesi in castig! Asculta la mine, ca io nu te invat prost! Ai priceput??

2 comentarii:

Stephen G. spunea...

Guess what ... vecinul cu bormasina si momente prost alese - e in actiune chiar acum !!!

Faza e ca... e la mine in casa.

Unknown spunea...

@Stephen: Pai n-am zis ca e o specie prolifica. Inca o dovada:)).