Am descoperit ca...

sâmbătă, 3 mai 2008

...pe blog a fost mai pustiu decat in Sahara si asta se datoreaza absentei mele. Cum zicea si marele Arnie ,,I'll be back". Sau mai bine zis: ,,i'm back".

...abia astept sa inceapa scoala si nu stiu de ce, mai ales ca vin tezele.

...o carte buna este cat se poate de asemanatoare cu un drog. Te ia frumos, te trimite pe alte taramuri, iti da nenumarate senzatii si apoi nu te mai lasa sa scapi. Te gandesti cum sa faci rost de o noua doza, iar la sfarsit te intrebi cand tomatele mele s-a facut ora 2 dimineata si eu tot cu cartea in fata sunt.

...vacanta a fost incredibil de linistita, mai ales ca ai mei nu-si mai vorbesc de cateva saptamani. Am avut timp sa citesc si ma joc pe comp.

...am de scris un articol despre scoala in categoria ,,cititorul meu, generalul meu" de care am uitat si imi cer scuze pentru asta. Maine va vedea lumina zilei. Categoric.

...incerc sa-mi amintesc ceva si nu reusesc

...un blank Traxdata este un semn de carte excelent. Acum imi dau seama ca sunt blank-urile tatalui meu. Ma intreb daca el e de acord cu mine:))

...miercuri am prima teze si eu habar nu aveam.

...Toto Silaci:)))) Cine stie, cunoaste!

1 comentarii:

Stephen G. spunea...

E Schillaci dar se iarta ;)Ai fost in vacanta.