De serviciu..

marți, 6 mai 2008

...pe scoala. Desi la inceput am considerat aceasta actiune obligatorie inutila, enervanta si plictisitoare, am descoperit cat de amarnic m-am inselat. Job-ul e simplu. Elevul trebuie sa stea si in caz de nevoie sa mai duca o cheie, sa mai cheme un profesor si in rest sa piarda vremea. Perfect am zis! Timpul de pierdut vreamea a fost folosit intr-un mod cat se poate de inteligent. Am citit Stephen King Casa Intunericului pana m-am plictisit, asta insemnand pana am plecat de la scoala. In pauze, cand era o galagie infernala, trebuia sa-i bat la cap pe profesori, avand in vedere ca din 5 in 5 minute trebuia sa chem pe cineva. Cu respectul cuvenit, eu veneam ca un ghimpe in coasta profilor(lucru care mi-a provocat o oarecare placere) ademenindu-i afara cu fraza: ma scuzati, dar va cheama un elev afara! The joooooyyyy! Plus am avut ocazia sa lipsesc de la 2 ore nesuferite, asa ca rasplata a fost dubla. Acum stau si ma intreb de ce nu vrea lumea sa faca de serviciu? Mie a inceput sa-mi placa:))

7 comentarii:

Anonim spunea...

Inca se mai face? Mama ce mai uram sa stau de protap la usa profesorilor.

Stephen G. spunea...

De ce? Mie mi se pare adorabil sa stai toata ziua fara sa faci nimic.Citesti,te relaxezi.Esti la scoala dar fara scoala. In pauze nu e mare lucru sa-i chemi.De fapt e chiar bine, ca le strici pauza.

Eu as face-o si de mai multe ori pe an daca se poate.Dar nu se poate...asta e.

Unknown spunea...

@oana: sigur ca se mai face...

@stephen: tot din punctul asta de vedere am privit si eu. M-am bucurat ca am putut fi un element de enervare:))

Deey spunea...

si ce bataie meritiii
luni cand era randul vostru(adica primi de la catalog stii discutia:))) nu vroiai sa faci.
Na ca am avut dreptate>:P
Evident ca e misto sa stai toata ziua fara sa faci nimic.eu sunt maine de serviu pe scoala=)))
aaa
si care sunt orele cele 2 de care ai scapat ca nu-ti placeau:-?

Unknown spunea...

@deey: dar luni nu vroiam sa plec de la religie. Plus ca dupa info a plecat toata lumea si era culmea sa stau pana la 1 juma' degeaba. Si nici nu aveam cartea la mine. Asa ca nu merit nicio bataie. Si marti am scapat de universala si sport:)).

Deey spunea...

bine bine. te iert>:P

Unknown spunea...

mersi, mersi