Guitar Hero 3

luni, 5 mai 2008



...sau chitarist la tastatura. Asta daca nu-ti cumperi controller pentru joc.
De cand Guitar Hero 3 s-a facut comod la mine pe comp, mai exact doua zile, din boxe nu se aude decat riff-uri de rock aduse la viata de genialul si inegalabilul Mihai.
Jocul in teorie e simplu de inteles, dar foarte greu de pus in practica. Lucru care va cauza dureri degetelor si pitici creierului, mai ales cand o dai in bara la final, din cauza ca nu mai reusesti sa-ti mentii ritmul. Tehnica consta in apasarea a 5 butoane numite frets alaturi de butonul de strum pentru a obtine nota muzicala corecta. In caz de esec, strici melodia si publicul isi exprima imediat dezacordul. Teoria e simpla, nu?
Practica se afla la polul opus deoarece jocul e greu. Si pe easy e greu si trebuie sa mentionez ca jocul are 4 niveluri de dificultate: easy, medium, hard si expert. Eu recomand sa nu va aventurati la medium din prima zicand ca sunteti gameri adevarati si ca nu aveti nevoie de easy. In cazul de fata aveti si inca mare nevoie. Nivelurile difera in functie de frets-urile necesare pentru a reda o melodie, de la 3 pentru easy pana la toate 5 pentru hard. Expert-ul este rezervat pentru pasionati si consta in redarea fiecarei note a melodiei. Si credeti-ma ca lucrul acesta se dovedeste a fi foarte complicat. Eu pot sa spun ca dupa un tratament de 3 ore cu GH3 ma dureau incheieturile degetelor de ziceam ca mi-a pus cineva ace in ele. Insa nici eu nu vroiam sa ma las, fiindca nici jocul nu te lasa. La un momentat dat te vei trezi zicand unde tomatele mele s-au scurs 5 ore si nu sunt multe jocuri care iti dau acest nivel de dependenta. Repet, jocul e complicat pana la Dumnezeu si il vei blestema cand mai ratezi o melodie, dar o iei de la capat fiindca e prea tare.
Piesa de rezistenta este, evident, coloana sonora. La acest capitol am numai cuvinte de lauda. Muzica este foarte bine aleasa, multe piese fiind licentiate. Au mai fost si cateva care nu mi-au placut, dar in comparatie cu restul sunt usor trecute cu vederea. Melodii sunt de toate pentru toti. Foghat - Slowride(10+), Kiss - Rock and Roll All Nite, Alice Cooper - School's out, Rage Against The Machine - Bulls on Parade, The Rolling Stones - Paint It Black(mi-a placut enorm), Black Sabbath - Paranoid, Scorpions - Rock You Like a Hurricane, Guns N' Roses - Welcome to the Jungle(nice), Disturbed - Stricken(rocks), Iron Maiden - Number of the Beast(vroiam Fear of The Dark, dar merge), Metallica - One(awesome) si Eric Johnson - Cliff of Dover. Mai sunt cateva dar cele mentionate mi-au placut cel mai mult. Si sa nu uit cele 2 confruntari contra lui Tom Morello(Rage Against The Machine) si Slash(Guns N' Roses/ Velvet Revolver).
La final nu pot sa va zic decat ca-l recomand cu caldura oricui are chef sa-si descarce nervi pe ritm de rock. Si inca o chestie super. Pentru acest joc s-a facut un controller special in forma de chitara, pe care sper sa-l achizitionez in viitorul nu prea indepartat si daca se poate pe banii mei.
Impreuna cu jocul costa in jur de 300 RON si eu il vreau, chiar daca la prima vedere pare o chitara de jucarie. Daca ma gandesc mai bine chiar asa e. :P

2 comentarii:

Stephen G. spunea...

Neah, parca mai bine ma chinui si-mi iau o chitara adevarata. Si-asa vreau sa invat. Oricum jocul e interesant, desi mai marfa mi se pare Rock Band,care e numai pe console dar poti sa fii si baterist si basist si solist pe langa chitarist.

Totusi, e cat de cat comod sa joci la tastatura, GH3?

Unknown spunea...

@stephen: la inceput e cam greu, dar te obisnuiesti si jocul devine o placere. Asta daca excluzi durerea de la incheieturi:))