Chestii aiurea...

miercuri, 7 mai 2008

...CFR Cluj a castigat campionatul si eu ma bucur de parca ar imparti trofeul cu mine. De ce? Fiindca vroiam cu toata pasiunea sa nu castige Bucurestiului! Time out ca v-ajunge N titluri la activ. Si tot nu ma intereseaza fotbalul:)).

...am dat teza la geografie. Cum tomatele mele sa-mi iei teza cu 10 minute inainte sa se sune, sa-mi dai un subiect imbecil si sa mai ai speranta ca eu o sa mai dau pe la ora de geografie dupa ce-mi iau notele?

...am impresia ca sunt vampir. O fi de rau sau de bine? Oare faptul ca dorm doar 2 ore pe noapte imi afecteaza cheful de a respira?

...daca aberez in prostie la ora asta, e o problema?

...ma intreb oare de ce am inceput un articol cu si despre fotbal. Oricum mi se rupe!

...daca va las pe fond muzical, va suparati?



Dragonforce - Through Fire and Flames

4 comentarii:

Stephen G. spunea...

That guitar is so freakin' fast!

Unknown spunea...

@stephen: yup, they rock.

valentin-timur spunea...

erm...dude, nu prea...adica e chitara fast, dar wtf..niciodata nu am apreciat chestiile prea rapide. si sa vezi si ceva live de la ei, nu prea le ies toate chestiile si lumea in general nu prea are o idee buna despre Dragonforce.

Unknown spunea...

@valentin-timur: avand in vedere cat de rapida e chitara, mi se pare normal sa te mai incurci. Mie imi place Dragonforce, asa ca ma cam doare in cot de ce zice lumea:)).