Saturday night live...

duminică, 11 mai 2008

Cu Mihai in rolul principal. Isabelle a dorit sa afle cum e o seara de sambata, in ceea ce ma priveste. Asa ca iata povestioara.
Avand in vedere ca majoritatea saptamanii este ocupata de scoala, prieteni, bantuit prin cine stie ce locuri obscure, seara de sambata este momentul perfect de relaxare. Dupa cum am descoperit nici sambata nu mai este asa de libera, asa ca profit de fiecare moment al serii. De obicei, dupa o saptamana de socializare, mi se cam acreste de oameni si prefer sa fiu singur. De cele mai multe ori prefer un film bun sau o carte interesanta. Singura problema a serii de sambata este ca se prelungeste pana a doua zi, dimineata. Inca nu am ajuns sa ma plang. E mai mult remarcarea unei situatii. Cam asa se duc sambetele mele. Una dupa alta. Si nu am de gand sa-mi schimb obiceiul, inca.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Deocamdată. Stai să vezi când mergi la facultate. Atunci ai să "socializezi" mai profund. La o cola. Mai vorbim!
Ai zis că citeşti sâmbăta. Şi vezi şi câte un film.
Să îţi zic: general cu trei stele mă faci dacă faci lista celor 10 cărţi care ţi-au rămas în suflet. Inclusiv cărţile din perioada copilăriei.
Când poţi tu.
Uite lista mea de cărţi de suflet:
Arta conversaţiei – Ileana Vulpescu
Adam şi Eva – Liviu Rebreanu
Întunecare – Cezar Petrescu
Accidentul – Mihail Sebastian
Nichita Stănescu – în întregul său
Război şi Pace – Lev Tolstoi
Zbor deasupra unui cuib de cuci – Ken Kesey
Magicianul – John Fowles
La râul Piedra am şezut si-am plâns – Paulo Coelho
Dragostea în vremea holerei – Gabriel Garcia Marquez
Astea sunt pe raftul I. Urmează şi alte rafturi.
De filme nu îţi zic, că iar râzi de mine :D

Anonim spunea...

Să nu râzi de repetiţie (faci/faci), a fost din cauză de vorbit la telefon.
Şi mulţumesc!

Unknown spunea...

@isabelle: nu rad, nu rad. De socializarea facultatii nu-mi fac griji. Nu o sa ma prinda nepregatit:)). Din lista ta cred ca mi-ar placea sa citesc Magicianul - John Fowles. Si 4 stele iti acord, daca vrei.