Asa nu...

joi, 8 mai 2008

Multi oameni au auzit de Wikipedia . Este enciclopedia on-line, de unde poti sa faci rost de foarte multe informatii. In cazul de fata, fac referire la varianta in limba romana a site-ului, deoarece se mai intampla sa ma folosesc si de aceasta varianta. Din pagina in pagina, am dat peste cel mai elocvent articol din toata cariera mea de surfer pe net. Aici zace minunatul articol. Poate ca multi au mai dat peste astfel de specimene si nici macar nu le mai dau importanta, dar eu nu am rezistat sa nu-mi pun cateva intrebari.

1. Cat de relevant este textul:

2 comentarii:

Anonim spunea...

Se intampla si la case mai mari. Oricum, o sa fie verificat articolul, chiar daca dureaza putin mai mult si o sa vezi ca daca informatiile sau continutul sunt incorecte, vor fi sterse. Stiu eu din experienta :D

Unknown spunea...

@oana: da, dar putea sa-l faca bine din prima. Oricum, e bine ca macar o sa-l refaca.