Eu cu cine votez??

joi, 15 mai 2008

Maestre Caragiale, oare se va invechi vreodata replica asta?


Aflandu-ne in toiul campaniei electorale, este imposibil sa mergi pe strada si sa nu observi cortuletele de campanie, umbrelutele si studentii etaland programele de campanie ale candidatilor. Aproape oriunde te-ai duce, este imposibil sa nu dai de un afis, un fluturas, o foicica cu planurile viitorului primar. Inca putin si ne vom trezi sufocati de mesajele electorale, daca nu ne pune capac caldura din Bucuresti. Si ce legatura are asta cu replica scrisa de maestrul Caragiale??
Avand in vedere ca, din greseala, am ajuns la venerabila varsta de 18 ani, am capatat si dreptul de a-mi exprima parerea, prin vot, asupra unor probleme de natura politica. Am zis din greseala deoarece, daca ar fi fost dupa mine, as mai fi bantuit pe la varsta de 17 ani pe putin 20 de ani. Dar sa revin. Din punctul meu de vedere, dreptul la vot nu prea simbolizeaza mare lucru. E bine ca pot sa votez, dar cu ce ma ajuta pe mine acest lucru. Toata lumea promite marea cu sarea, poduri suspendate, zgarie-nori, parcuri si verdeata, dar dupa 4 ani, pe cuvantul meu, daca am vazut ceva din promisiunile respective. Cu toate astea, este un lucru pe care il ador la campaniile electorale si anume modul cum majoritatea candidatilor isi dau in cap unul altuia cu fiecare ocazie. Si o fac cu atata gratie, cu atat de mult talent si pasiune, de zici ca s-au nascut pentru asta. Cred ca daca ar depune tot atata efort pentru a administra capitala cat depun pentru certurile de zi cu zi, candidatii ar face din Bucuresti o capitala cu adevarat europeana. Dar asta nu o sa intample si e pacat.
Si ca sa-mi raspund la intrebare, cred ca as vota cu Sorin Oprescu la Primaria Capitalei. Desi candideaza independent si nu are sustinerea unui partid, mi se pare cel mai credibil candidat. Nu sunt sigur ca are sanse la Primaria Capitalei, dar eu pe el il sustin. Si mai este un motiv pentru care l-as alege pe Sorin Oprescu. In urma campaniei lui electorale nu am primit niciun fluturas, nicio brigheta, niciun balon sau mai stiu eu ce obiect electoral. Pana la momentul alegerilor, voi astepta sa vad care se mai cearta cu care, cine mai serveste masa si ce planuri mai au distinsi candidati.
Mi-a venit o idee geniala. Schimb drept de vot pentru varsta de 17 ani, pentru urmatorii 20 de ani. Rog seriozitate. Hai ca-i super oferta de campanie electorala.

1 comentarii:

Anonim spunea...

mai am putin si fac 17 ani... asa ca o sa ma gndesc la oferta ta :D :D :P