Din anul de gratie 2006

sâmbătă, 10 mai 2008

Nu mai stiu exact unde am gasit acest text. Imi amintesc ca acest mail circula destul de mult, insa dupa scurt timp a disparut. Astazi am dat din greseala peste el si la fel ca data trecuta, m-a facut sa zambesc. Textul este redat exact cum l-am gasit. Acum, stau si ma gandesc la ce faceam eu, acum 2 ani, cand am primit acest mail.


Cred ca saptamâna trecuta am primit un mail de la un prieten. Nu, stai linistit nu este singurul mail pe care l-am primit pâna acum. De fapt, cei care intra frecvent pe net stiu ce problema sunt zecile de mail-uri care vin, unele dorite, dar cele mai multe nedorite. Oricum mail-ul acesta mi-a atras atentia. M-am gândit sa vi-l arat si voua. Parca te pune un pic pe gânduri, nu?

Lumea, asa cum e ea...
Daca am compara toata umanitatea cu un sat cu 100 de locuitori si daca am tine seama de toate popoarele de pe pamant, acest sat ar fi compus din:
57 asiatici
21 europeni
14 americani (nord si sud)
8 africani
52 ar fi femei
48 ar fi barbati
70 nu ar fi albi
30 ar fi albi
70 ne-crestini
30 crestini
89 heterosexuali
11 homosexuali
6 persoane ar avea 59% din toata bogatia mondiala
6 persoane ar fi din SUA
80 nu ar avea locuinta
70 ar fi analfabeti
50 ar depinde material de cineva
1 ar muri
1 ar avea un PC
1 ar avea studii superioare
Daca privim lumea in acest mod, devine clar ca intelegerea, acceptarea si educatia sunt necesare.
Daca te-ai trezit in aceasta dimineata si nu erai bolnav, esti mai fericit decat 1 milion de persoane, care vor muri in zilele urmatoare.
Daca n-ai trait niciodata razboiul, singuratatea, suferinta ranilor sau foamea, atunci esti mai fericit decat 500 de milioane de persoane din intreaga lume.
Daca poti sa mergi la biserica fara teama ca vei fi amenintat, arestat sau ucis, esti mai fericit decit 3 miliarde de oameni din intreaga lume.
Daca ai mancare in frigider, ai ce imbraca, ai un acoperis si un pat, esti mai bogat decit 75% din locuitorii acestei lumi.
Daca ai un cont la banca, ceva bani in portofel sau ceva maruntis intr-o cutie, faci parte din cei 8% cei mai bogati oameni din lume.
Daca citesti aceasta informatie esti binecuvintat de 2 ori, pentru ca:
1. Cineva s-a gindit la tine
2. Nu faci parte din cele 2 miliarde de persoane care nu stiu sa citeasca si... ai un PC ! (ai fi putut fi mai norocos si sa ai un Mac)
Cineva a zis intr-o zi:
Munceste - ca si cum n-ai avea nevoie de bani,
Iubeste - ca si cum nimeni nu te-ar fi binecuvintat niciodata,
Danseaza - ca si cum nimeni nu te-ar privi,
Canta - ca si cum nimeni n-ar asculta,
Traieste - ca si cum Paradisul ar fi pe Pamant.
Trimite acest e-mail la toti prietenilor tai altor persoane importante pentru tine. Daca nu il trimiti, nu se va intimpla nimic !
Totusi, daca il trimiti, ai putea sa faci posibila aparitia unui zimbet pe fata cuiva.


0 comentarii: